Haydin 0 Skrevet 6 Desember, 2019 Rapporter Share Skrevet 6 Desember, 2019 Hei. Ser det selges miljøvennlig kokos avfetting, noen som har prøvd? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Klykken 103 Skrevet 6 Desember, 2019 Rapporter Share Skrevet 6 Desember, 2019 Det var jo en i overkant snever forespørsel. Hvor selges dette? Hvem er produsent? Hvilken pris? Siter *201x Tesla Model 3 i reservasjon*2015 Tesla Model S85D *2016 Mazda CX-3 150hk 4x4 *2014 BMW i3 Helelektrisk bilpark <3 Lenke til innlegg Del på andre sider
Petecomplete 8 Skrevet 6 Desember, 2019 Rapporter Share Skrevet 6 Desember, 2019 (endret) 10 timer siden, Haydin skrev: Hei. Ser det selges miljøvennlig kokos avfetting, noen som har prøvd? Aldri hørt om engang, så så veldig utbredt er det nok ikke. Eneste miljøvennelige avfettingen jeg har prøvd er Blankbil X-trem, som tar det meste av graps på bilen. usikker på hvordan den er på inngrodde asfaltflekker men den tar det meste annet og er veldig snill mot voksen på bilen og, knallprodukt. Endret 6 Desember, 2019 av Petecomplete 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kimak 0 Skrevet 6 Desember, 2019 Rapporter Share Skrevet 6 Desember, 2019 https://biotrading.no/nettbutikk_1/okoprodukter/avfettningsmidler/kokos_avfettingsmiddel_/ Eneste jeg klarte å finne.. skeptisk Siter Bilpleie ansvarlig merkeforhandler Mitsubishi og Hyundai CarPro Certified Professional Detailer Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere Tommy R 199 Skrevet 6 Desember, 2019 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 6 Desember, 2019 4 timer siden, Petecomplete skrev: Aldri hørt om engang, så så veldig utbredt er det nok ikke. Eneste miljøvennelige avfettingen jeg har prøvd er Blankbil X-trem, som tar det meste av graps på bilen. usikker på hvordan den er på inngrodde asfaltflekker men den tar det meste annet og er veldig snill mot voksen på bilen og, knallprodukt. Jeg synes ikke den avfettingen er særlig effektiv på asfalt. men annet grums tar den! Siter Storefot.no Koch-Chemie, Colourlock, Microfiber Madness, Idrobase, R+M Suttner, 3D, Britemax, Detailing Outlaws, Bilt-Hamber, Gyeon, Swissvax, Loew-Cornell og mykji meir! GnukkehjørnetEn uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS! Lenke til innlegg Del på andre sider
_Makki_ 1 090 Skrevet 6 Desember, 2019 Rapporter Share Skrevet 6 Desember, 2019 16 timer siden, Haydin skrev: Hei. Ser det selges miljøvennlig kokos avfetting, noen som har prøvd? Han som selger den 30L på Bilpleie Norge sin facebook gjør det av en grunn På bl.a asfalt var det vist sørgelige greier.. 1 Siter Makki's CarSPA Koch-Chemie®: Excellence for Experts Colourlock®: Get the best out of your leather! Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.