Gå til innhold

Hel lakkering av Corvette ZR1 91 mod

Recommended Posts

Hei dere

Er det noen av dere som kan anbefale en svært dyktig lakkerer i Østfold. Kan sikkert være litt mer mobile hvis nødvendig.

Vi har hatt en sak der tidligere lakk har krympet etter lakkforsegling - bilen har vært omlakkert for ca 1 år siden. Og denne jobben har ikke vært god nok.

Dette er er en forsikringssak og takstmann og jeg har gått gjennom både bil og 150 bilder tatt under veis som dokumentasjon. Så oppgjør blir dekket av forsikringsselskapet.

Eier, forsikringsselskapet og jeg har et stort ønske om at vedkommende som får oppdraget har erfaring med samme type bil og at den er bygget i 

et plastmateriale ala gelcoat/polyester - jeg tror ikke det er carbon iom at dette er en 1991 mod. Bilen er totalt strøken uten noen form for skade.

Fargen er solid sort.

Kontakt meg på pm eller tlf 412787888

bil ute.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
_Makki_
27 minutter siden, hdloop skrev:

Hei dere

Er det noen av dere som kan anbefale en svært dyktig lakkerer i Østfold. Kan sikkert være litt mer mobile hvis nødvendig.

Vi har hatt en sak der tidligere lakk har krympet etter lakkforsegling - bilen har vært omlakkert for ca 1 år siden. Og denne jobben har ikke vært god nok.

Dette er er en forsikringssak og takstmann og jeg har gått gjennom både bil og 150 bilder tatt under veis som dokumentasjon. Så oppgjør blir dekket av forsikringsselskapet.

Eier, forsikringsselskapet og jeg har et stort ønske om at vedkommende som får oppdraget har erfaring med samme type bil og at den er bygget i 

et plastmateriale ala gelcoat/polyester - jeg tror ikke det er carbon iom at dette er en 1991 mod. Bilen er totalt strøken uten noen form for skade.

Fargen er solid sort.

Kontakt meg på pm eller tlf 412787888

bil ute.jpg

https://www.facebook.com/CarspaSmartRepair/

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...