hdloop 2 Skrevet 21 November, 2019 Rapporter Share Skrevet 21 November, 2019 Hei dere Er det noen av dere som kan anbefale en svært dyktig lakkerer i Østfold. Kan sikkert være litt mer mobile hvis nødvendig. Vi har hatt en sak der tidligere lakk har krympet etter lakkforsegling - bilen har vært omlakkert for ca 1 år siden. Og denne jobben har ikke vært god nok. Dette er er en forsikringssak og takstmann og jeg har gått gjennom både bil og 150 bilder tatt under veis som dokumentasjon. Så oppgjør blir dekket av forsikringsselskapet. Eier, forsikringsselskapet og jeg har et stort ønske om at vedkommende som får oppdraget har erfaring med samme type bil og at den er bygget i et plastmateriale ala gelcoat/polyester - jeg tror ikke det er carbon iom at dette er en 1991 mod. Bilen er totalt strøken uten noen form for skade. Fargen er solid sort. Kontakt meg på pm eller tlf 412787888 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
_Makki_ 1 090 Skrevet 21 November, 2019 Rapporter Share Skrevet 21 November, 2019 27 minutter siden, hdloop skrev: Hei dere Er det noen av dere som kan anbefale en svært dyktig lakkerer i Østfold. Kan sikkert være litt mer mobile hvis nødvendig. Vi har hatt en sak der tidligere lakk har krympet etter lakkforsegling - bilen har vært omlakkert for ca 1 år siden. Og denne jobben har ikke vært god nok. Dette er er en forsikringssak og takstmann og jeg har gått gjennom både bil og 150 bilder tatt under veis som dokumentasjon. Så oppgjør blir dekket av forsikringsselskapet. Eier, forsikringsselskapet og jeg har et stort ønske om at vedkommende som får oppdraget har erfaring med samme type bil og at den er bygget i et plastmateriale ala gelcoat/polyester - jeg tror ikke det er carbon iom at dette er en 1991 mod. Bilen er totalt strøken uten noen form for skade. Fargen er solid sort. Kontakt meg på pm eller tlf 412787888 https://www.facebook.com/CarspaSmartRepair/ Siter Makki's CarSPA Koch-Chemie®: Excellence for Experts Colourlock®: Get the best out of your leather! Lenke til innlegg Del på andre sider
hdloop 2 Skrevet 21 November, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21 November, 2019 Tusen takk Makki - kontakter de i morgen og hører om de kan utføre oppgaven. Flott! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.