Gå til innhold

Ren såpe

tommy_sn

Recommended Posts

Petecomplete

Du kan søke her og få en del resultater du kan vurdere. Uten å ha prøvd den, har jeg lest at mange liker Britemax sin Pure max. Den er også stemt frem som årets produkt her på DCN og jeg regner med det sier en del. Ellers har jeg sjøl brukt 3D Pink Soap, og Meguiars NXT generation car wash, og kan anbefale begge to. Ingen av disse legger igjen noe beskyttelse/voks av noe slag.

Endret av Petecomplete
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilt-Hamber Auto-wash er i toppklassen på konsentrasjon (1:2000), og jeg er veldig fornøyd med den. Får mye for pengene, legger ikke noe igjen, og den er etter min mening mye lettere å skylle av enn f.eks. Meguiars NXT, som jeg synes kan henge litt igjen om man ikke spyler mye.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De to eneste såpene til vedlikeholdsvask som jeg vet om som er helt rene, er Britemax PureMax og CarPro Reset. Jeg har begge, og de er veldig bra begge to. Selv om andre såper ikke inneholder voks eller forsegling, så inneholder veldig mange glansforsterkere osv. Dette er vel ofte silicon, om jeg ikke tar feil.

Endret av KennethR

2018 Tesla Model S 75D - Deep Blue Metallic

2016 Ducati Panigale 1299S

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Forhandlere
polishduden
Selv bruker jeg Car Chem Super Suds 1900:1 shampoo da denne gir utrolig mye valuta for pengene

1900:1 blandingsforhold! og helt ren.  

Hva definerer du som helt ren? Den er merket både etsende og skadelig med langtidsvirkende effekt for liv i vann

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 minutes ago, Blankbil / polishduden said:

Hva definerer du som helt ren? Den er merket både etsende og skadelig med langtidsvirkende effekt for liv i vann

Ren som i uten voks eller tilsvarende midler som gir vannskrekk eller glans meg bekjent.
Slik som forespurt av trådstarter. 

GunnarS - Der Golf B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...