rudilgr

Hvlike(t) produkt?

Hvilket produkt mener folket her gir desidert BEST glans og samtidig er veldig lett å jobbe med?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang er en hyssing?

Jeg tror du vil finne ut at dette er veldig individuelt, og beroende hvilken bil man har og forventninger til glans og "rimelig" arbeidsmengde.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bra produkt å få kjøpt, som det sies i mange andre tråder finn noe du liker selv, samt ikke ha det for travelt når du jobber,så kommer bling/wow wooow effekten fram skal du se...

Er mange fine nettbutikker inne her som du kan bestille fra...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mye bra produkt å få kjøpt, som det sies i mange andre tråder finn noe du liker selv, samt ikke ha det for travelt når du jobber,så kommer bling/wow wooow effekten fram skal du se...

Er mange fine nettbutikker inne her som du kan bestille fra...

Har funnet godproduktene mine, men er ute etter et kjapt alternativ til hurtigshining av min egen kjerre de gangene det trengs. Er ikke alltid jeg har en hel dag eller mer til rådighet :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har funnet godproduktene mine, men er ute etter et kjapt alternativ til hurtigshining av min egen kjerre de gangene det trengs. Er ikke alltid jeg har en hel dag eller mer til rådighet :P

Har du denne? http://www.scandicshine.no/nettbutikk/inde...;products_id=38

Endret av todleif
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Duragloss 101 er vel den jeg har tenkt "damn, det ble blankt gitt" etter bruk, men det har en sammenheng med at den renser bra også¨. ellers er det vel Concorso fra Swissvax jeg har WOWa godt av, samme gjelder vel faktisk NXT gen tech wax fra Meguiars (i den spede begynnelse)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive