Gå til innhold

Prisvurdering av Audi A4

Recommended Posts

Hei, jeg vurderer å selge bilen min, tenke derfor jeg kunne høre her da oppfatningen min av å lese her er at brukerene er svært kunnskapsrike når det kommer til bil. 

jeg har en Audi A4 2005 modell sedan, 2 liter med 150hk automat(står vel 149 i vognkortet, husker ikke eksakt) og forhjulstrekk. Den har skinnseter, svart metallic lakk, sportsratt og en 1din radio med skjerm, har også oppgradert høyttalerne og har en liten subwoofer i bagasjerommet. Jeg er også svært renslig så bilen har vært både vasket og renset innvendig regelmessig. Både sommerdekkene og vinterdekkene er bare kjørt en sesong, og felgene til vinterdekkene er forholdsvis dyre og ser kule ut. (om det er relevant), byttet også frontrute på den for noen måneder siden. Den er nylig EU-godkjent for to år, og den har gått ca 180k kilometer. Til tross for at den kom gjennom EU-kontrollen er det en feil med girkassa, som gjør at den hakker endel når den går fra å være helt stillestående og til den har fått litt fart, fikk beskjed fra verkstedet om at dette var pga. feil med TCUen og at det ville koste meg 14k å fikse, så valgte derfor ikke å gjøre det. Noe annet som potensielt trekker ned verdien er at det er manuelle vinduer på bakdørene, det er også et området på ca 7x7 cm på baksiden som er delvis ripet opp etter at en annen bil rygget i meg, som heller ikke er utbedret utover at jeg har polert det, men det vises dessverre i riktig/galt lys. 

Noen som kunne hjulpet meg med å anslå ca. hvor mye denne er verdt? Vil jeg potensielt kunne tjene mer om jeg selger radioen utenom bilen? 

Takk for svar på forhånd:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...