POerts 0 Skrevet 27 Oktober, 2019 Rapporter Share Skrevet 27 Oktober, 2019 Hei. Kjøpt meg en to år gammel MB A180. Denne har nok blitt vasket i vaskehall. Så trenger å gi liv/beskytte lakken før vinteren kommer. Liker å polere selv, men har ikke noe varmt sted å stå til jobben nå. Håper derfor at en entusiast kunne tenke seg å ta jobben for meg. Bor i oslo, men kan levere i store deler i Akershus. Poerts Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
EirikD 1 Skrevet 27 Oktober, 2019 Rapporter Share Skrevet 27 Oktober, 2019 Ledig kapasitet på Gardermoen Siter Innehaver Gardermoen Service AS - Bilpleie av alle typer kjøretøy, nye, brukte, veteran og klassisk. Følg på Facebook web: gardermoenservice.no post@gardermoenservice.no Mob: 92426205 Lenke til innlegg Del på andre sider
Roargutten 92 Skrevet 21 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 21 Februar, 2020 Hei, Har du fått hjelp? Hvis ikke kan jeg hjelpe deg. Mvh Roar Harlem Siter Harlem Autospa, Årnes Max Protect Certified Car Care Center Max Protect Certified Detailer Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.