tommy_sn 4 Skrevet 13 Oktober, 2019 Rapporter Share Skrevet 13 Oktober, 2019 Hei Noen som har testa å blande Hydro2 rett i vaskebøtta sammen med såpe? Eventuelt resultat? Burde jo i teorien fungere da Hydrofoam skulle bli noe av det samme. Ved å gjøre det sparer en en operasjon.. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Riccird1 44 Skrevet 14 Oktober, 2019 Rapporter Share Skrevet 14 Oktober, 2019 8 timer siden, tommy_sn skrev: Hei Noen som har testa å blande Hydro2 rett i vaskebøtta sammen med såpe? Eventuelt resultat? Burde jo i teorien fungere da Hydrofoam skulle bli noe av det samme. Ved å gjøre det sparer en en operasjon.. Nå tenker jeg bare høyt, men vil det ikke bli som å ta olje i vann? Skiller seg. Og hydrofob vaskehanske/svamp er vel ikke å trakte etter? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
tommy_sn 4 Skrevet 14 Oktober, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14 Oktober, 2019 Da skulle en tro at Hydrofoam også ville skille seg og ødelegge hansken? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Niebelheim 65 Skrevet 14 Oktober, 2019 Rapporter Share Skrevet 14 Oktober, 2019 Selv om man legger hydrofoam og bruker svampen, så er det vel trykket fra HT som "aktiverer" den om jeg har forstått riktig? Det er vel samme prinsippet som på hydro2 også. Personlig så syns jeg ikke det er så ekstra mye jobb å dusje på hydro2 på våt bil, for deretter å gå en runde med HT at det er verdt å prøve den i bøtta og risikere å få hydrofobisk vaskesvamp og dårligere egenskap av hydro2. 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.