Bukken74 95 Skrevet 23 September, 2019 Rapporter Share Skrevet 23 September, 2019 Kan dette være ett alternativ til Rupes mini? https://www.iodetail.com/products/le-liquid-elements-a1000-v2-mini-nano-polisher Noen norske importører/leverandører av Liquid Elements maskiner? Siter Min produktoversikt Mine siste S&S: Brun 2011 Mitsubishi Pajero Lavagrå 2008 Audi A3 Sportsback Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere Tommy R 199 Skrevet 24 September, 2019 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 24 September, 2019 Den kan sammenlignes med Nano, siden den har 40mm bakplate. Mini har 75mm og er vesentlig mye kraftigere mtp motor. Jeg får inn denne så fort den er lansert hos Liquid Elements (i løpet av et par uker), har forhåndssalg på den nå. Siter Storefot.no Koch-Chemie, Colourlock, Microfiber Madness, Idrobase, R+M Suttner, 3D, Britemax, Detailing Outlaws, Bilt-Hamber, Gyeon, Swissvax, Loew-Cornell og mykji meir! GnukkehjørnetEn uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS! Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.