Niebelheim 65 Skrevet 19 September, 2019 Rapporter Share Skrevet 19 September, 2019 Hei og hå. Som noen få fikk med seg, så var jeg ivei til Sverige og kjøpte meg motorsykkel for et par uker siden. Jeg var på visning hos Vegvesenet og fikk skilt på den på mandagen. Jeg var en lykkelig sjåfør helt til i dag.. https://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2019/09/19/Mc-og-bil-krasjet-i-Trondheim-sjåføren-av-bilen-kjørte-fra-stedet-19973525.ece Det går veldig bra med meg. Litt forslått, men ingen brudd. Bra kjøreutstyr har nok mye av æren for at det gikk så bra som det gjorde. Kort fortalt: Jeg lå i kollektivfeltet, da en sort Tesla X skulle skifte til, og kjørte rett i meg. Derfor kommer jeg med en etterlysning av en sort Tesla X med noen småskader på høyre siden. Dette skjedde ved NTNU i Trondheim, så om noen ser en bil, så gjerne ta kontakt med meg eller politiet. Legger inn noen triste bilder av sykkelen etter at den kom til Ride. 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Klykken 103 Skrevet 19 September, 2019 Rapporter Share Skrevet 19 September, 2019 Delte denne på TOCN på Facebook, så kanskje noen melder seg som vitner, eller i beste fall at synderen tar kontakt. Rop ut om det ikke er greit! Godt å lese at du ikke ble alvorlig skadd! Siter *201x Tesla Model 3 i reservasjon*2015 Tesla Model S85D *2016 Mazda CX-3 150hk 4x4 *2014 BMW i3 Helelektrisk bilpark <3 Lenke til innlegg Del på andre sider
Niebelheim 65 Skrevet 19 September, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19 September, 2019 36 minutter siden, Klykken skrev: Delte denne på TOCN på Facebook, så kanskje noen melder seg som vitner, eller i beste fall at synderen tar kontakt. Rop ut om det ikke er greit! Godt å lese at du ikke ble alvorlig skadd! Takk for det. Greit å få delt det så mye som mulig tenker jeg, så kanskje man finner ut av det. Jeg har veldig vanskelig å tro at personen ikke merket at han kjørte inn i meg, men man vet jo aldri.. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.