Heiti 1 Skrevet 9 September, 2019 Rapporter Share Skrevet 9 September, 2019 Skal få lagt folie på deler av bilen, inkludert et par striper på panseret. Kan jeg legge vanlig coating på folie? Regner ikke med det, så hvordan er det best og gå frem når en kun har folie på deler av panelet? Er Llumar sin folie om det har noe og si. Har ikke helt bestemt meg for hvilken coating det blir, åpen for forslag! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Belle 739 Skrevet 10 September, 2019 Rapporter Share Skrevet 10 September, 2019 Veldig mange coatinger er helt trygt på folie, jeg anbefaler alltid coating på folie for å bevare finishen på folien bedre. 1 Siter LKBDetailing på FacebookLKBDetailing hjemmeside Lenke til innlegg Del på andre sider
Heiti 1 Skrevet 11 September, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11 September, 2019 10.9.2019 - 11.14, Belle skrev: Veldig mange coatinger er helt trygt på folie, jeg anbefaler alltid coating på folie for å bevare finishen på folien bedre. Kjempe! Da ser jeg veldig frem til bilen er foliert. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.