Antonio99 0 Skrevet 29 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 29 August, 2019 Presterte å spraye hobby lakk (grønn/fluoriserende) fra Biltema, på bilen min..jeg sprayet originalt på noe annet men da det var lite igjen holdt jeg boksen loddrett og sprayet ut i luften, var langt fra bilen men vinden tok det og nå er det grønne prikker bakpå bilen. Noen som har gode råd til hvordan fjerne det uten å få skade på den originale lakken? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Arild 1 088 Skrevet 29 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 29 August, 2019 Clay... så må det poleres etterpå 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Antonio99 0 Skrevet 29 August, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29 August, 2019 supert! Noe spesielt merke innenfor produktet som du anbefaler? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Arild 1 088 Skrevet 29 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 29 August, 2019 clay er vel for det meste likt.. ville kanskje gått for grov clay om du finner det. Men etter claying så må du polere å legge på noe voks feks. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.