Gå til innhold

Glosser Carnauba Wash & Wax

Hobby detailer

Recommended Posts

Hobby detailer

Hei.

Jeg lurer på om noen har brukt Glosser Carnauba Wash & Wax og har noen erfaring og formening om denne?

Har dere andre gode såper som egner seg til svampevask på bilen som dere vil anbefale?

Takk på forhånd for tips og svar :)

Glosser Carnauba Wash & Wax.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hobby detailer
3 timer siden, ALFRED skrev:

Av såper er det veldig mye å velge mellom, eg har mange forskjellige typer og bruker litt forskjellig alt etter som eg føler for når eg skal vaske bilen. Meguiars har gode såper, Adam's car shampoo osv. Car chem er på tilbud hos @Concker / Norwash feks. 

Men du har ikke prøvd denne?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Hobby detailer skrev:

Vet ikke helt om Gloss er bedre enn de andre såpene fra andre produsenter... hmmm...

Den er litt billigere, derfor er jeg også litt mer skeptisk :P

Den kan være bra sjøl om den er billig, Polishangel sine såper er motsatt dem er dyre. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hobby detailer
15 minutter siden, ALFRED skrev:

Den kan være bra sjøl om den er billig, Polishangel sine såper er motsatt dem er dyre. 

Tok og kjøpte noen Sonax Carnauba Wash & Wax for å prøve ut. Så skal jeg se om det blir bra etter vask :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
On 8/30/2019 at 11:15 AM, ALFRED said:

Av såper er det veldig mye å velge mellom, eg har mange forskjellige typer og bruker litt forskjellig alt etter som eg føler for når eg skal vaske bilen. Meguiars har gode såper, Adam's car shampoo osv. Car chem er på tilbud hos @Concker / Norwash feks. 

Enig, er veldig mye å velge i mellom.
Uansett så er det greit at såpe stort sett bare fungerer som glidemiddel imellom redskapen.. hehe og overflaten. 
Jeg styrer stort sett unna såpe med tilsatt voks da disse pleier å bare fordyre uten å gi noe særlig effekt. 
Bruker Car Chem sin super suds nå som vant den youtube testet som ble vist her på forumet tidligere? veldig fornøyd med den.
Synes mequiars sin lilla lukter bedre men til tross stor flaske synes jeg at den ikke er spesielt drøy da må ha så mye i bøtta for å få ønsket effekt. 

GunnarS - Der Golf B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hobby detailer
1 minutt siden, GunnarS skrev:

Enig, er veldig mye å velge i mellom.
Uansett så er det greit at såpe stort sett bare fungerer som glidemiddel imellom redskapen.. hehe og overflaten. 
Jeg styrer stort sett unna såpe med tilsatt voks da disse pleier å bare fordyre uten å gi noe særlig effekt. 
Bruker Car Chem sin super suds nå som vant den youtube testet som ble vist her på forumet tidligere? veldig fornøyd med den.
Synes mequiars sin lilla lukter bedre men til tross stor flaske synes jeg at den ikke er spesielt drøy da må ha så mye i bøtta for å få ønsket effekt. 

Hva heter såpa, GunnarS?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...