Themagician16 0 Skrevet 24 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 24 August, 2019 Hei. Kjøpt meg surfex og en felgbørste som jeg tenkte å vaske motorrom og felger med. Tenkte å blande surfex og spraye i området. Så bruke skumkanon og skumlegge motorrromet. Så spyle av. Er det noen elektriske komponenter eller områder på e60 som ikke tåler vann? Som må dekkes til? Noe annet jeg bør tenkte på? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
trogha 457 Skrevet 24 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 24 August, 2019 Surfex vil ikke være veldig effektivt på bremsestøvet på felgene, unntaket er hvis felgene er nypolert og beskyttet med voks/coating, da kan surfex være nok en liten stund fremover. Nå vet jeg ikke hvor skittent motorrommet ditt er, men surfex er ikke det beste alternativet hvis du har svetting/oljesøl, da fungerer en kaldavfetting (f.eks prickbort) bedre. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.