jonia 3 Skrevet 1 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 1 August, 2019 Hei. dette er vel ikke direkte detailing relatert, men prøver meg likevel i tilfelle noen kan hjelpe. Min far har en skinnstol han er veldig glad i, men den begynner å bli svært slitt på armlenene. Se bilde. Kan dette reddes? Det er ifølge min far ikke noe hull, kun slitt skinn. Jeg vet ikke noe om fargekode, men stolen er fra italiensk fabrikant og min far mener at skinnet er fra okse. Dersom det er mulig å få dette brukbart igjen, er det noen som kan ta jobben fortrinnsvis i Lier/Drammen området? Hva er typisk pris for en slik reparasjon? Det er kun armlenene som er slitt. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Morten. 3 Skrevet 1 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 1 August, 2019 Tipset en her på forumet i går om Skinnassistanse i Sande. Ikke i Lier/Drammen, men ikke så lange turen hvis du ikke finner noe i området du nevner. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.