Bally 0 Skrevet 31 Juli, 2019 Rapporter Share Skrevet 31 Juli, 2019 Hei, Jeg har nylig hentet Tesla Model 3 (deep blue metallic) og ønsker lakkforsegling på denne for enkel vedlikehold. Gjerne DITEC eller en annen type lakkbehandling som holder i mange år med billig etterbehandlinger. Sted: Oslo Kan leveres: +/- 50 km Merke: Tesla Model 3 Årsmodell: 2019 (kjørt ca. 120 km) Farge: Deep Blue Metallic Tilstand lakk: Ny Lakkskader / Skader: Ingen kjente, men det er noen overfladiske riper nederst på støtfanger foran. Hva ønskes utført: Lakkforsegling. (evt foliering av midtkonsoll) Ta gjerne kontakt på PM. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Arild 1 088 Skrevet 31 Juli, 2019 Rapporter Share Skrevet 31 Juli, 2019 Ikke min del av landet så kan ikke hjelpe deg, men styr unna ditec hvertfall. Få på en skikkelig coating Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere Conlogo / Terje 129 Skrevet 31 Juli, 2019 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 31 Juli, 2019 Hør med DL Tuning i Svartskog Siter www.conlogo.no www.swissvax.no Lenke til innlegg Del på andre sider
Reidar 2 333 Skrevet 31 Juli, 2019 Rapporter Share Skrevet 31 Juli, 2019 Jeg har kapasitet i slutten av august om Drammen ikke er for langt unna. Talset Autocare på Facebook. Siter Max Protect Certified Detailer - Carpro Certified Detailer - Swissvax Certified Detailer - Kamikaze Certified Detailer Talset Autocare (web)Talset Autocare (facebook) Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.