Gå til innhold

BH Auto Foam og skumkanon

arvidrattlaas

Recommended Posts

arvidrattlaas

Hei. Er nybegynner og har kjøpt BH Auto Foam. Har en Karcher skumkanon samt en kina sak fra eBay. Hvilket blandingsforhold skal jeg ha i beholderen og hva skal jeg stille inn kanonen på for best effekt? Har en Karcher K3. 

Fant ikke svar på dette noe sted. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
arvidrattlaas
5 minutter siden, EivindG skrev:

Og ikke bli skuffet om du ikke får barberskum. Autofoam gir ikke tykt skum, men rengjør bra.

Hehe, ja det har så mange andre klagd på her at det har jeg fått med meg. Av nysgjerrighet: Hvilke produkter gir råest barberskum i ovennevnte skumkanoner? (Har uansett 5L BH Auto Foam som jeg skal bruke opp først.) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 timer siden, arvidrattlaas skrev:

Hehe, ja det har så mange andre klagd på her at det har jeg fått med meg. Av nysgjerrighet: Hvilke produkter gir råest barberskum i ovennevnte skumkanoner? (Har uansett 5L BH Auto Foam som jeg skal bruke opp først.) 

Prioriter renseeffekt istedet for barberskum, får barberskum med mange bøttesåper men de gjør ikke rent på samme måte som f.eks Autofoam.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
arvidrattlaas
6 minutter siden, trogha skrev:

Prioriter renseeffekt istedet for barberskum, får barberskum med mange bøttesåper men de gjør ikke rent på samme måte som f.eks Autofoam.

Ja, emig. Har som sagt 5 liter Autofoam. Hadde bare vært morsomt å teste en runde tradisjonell barbering. Just for kicks. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Forhandlere
Tommy R
1 time siden, arvidrattlaas skrev:

Ja, emig. Har som sagt 5 liter Autofoam. Hadde bare vært morsomt å teste en runde tradisjonell barbering. Just for kicks. 

Da kan du bruke en hvilken som helst bøttesåpe :) 

Storefot.no

Koch-Chemie, Colourlock, Microfiber Madness, Idrobase, R+M Suttner, 3D, Britemax, Detailing Outlaws, Bilt-Hamber, Gyeon, Swissvax, Loew-Cornell og mykji meir!

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
arvidrattlaas
22 timer siden, EspenBil skrev:

Jeg bruker autofoam ren i skumkanon og tilpasser mengden med skruen på toppen ☺️ 

Jeg gjorde også dette i dag. Har en MJJC Snow Foam Lance fra Ebay. Synes den bruker mye autofoam selv med skruen helt på minus. Noen andre som har erfaring med denne type foam lance?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...