Arild 1 088 Skrevet 7 Juli, 2019 Rapporter Share Skrevet 7 Juli, 2019 Har fått spørsmål om å ta en bil med de heftigst oksiderte railsa jeg noensinne har sett. De ser rett og slett helt forjævlige ut.. Noen som har tatt noe sånn tidligere og har før og etter bilde? Jeg er såpass i tvil om det er mulig å få dette bra eller om det bare hadde vært bedre å fått skifta dem.. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
trogha 457 Skrevet 8 Juli, 2019 Rapporter Share Skrevet 8 Juli, 2019 Har tatt rails som har vært veldig oksidert som har blitt nesten som ny, og rails som har vært litt oksidert som nesten ikke ble bedre, så jeg hadde testet på et lite område bare for å se hva som skjer. 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Arild 1 088 Skrevet 8 Juli, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8 Juli, 2019 Ja planen er å teste litt men disse er omtrent helt hvite med tykt oksideringsbelegg på, så er redd jeg skyter meg litt i foten på å begynne for har ikke lyst å bruke 50-100 timer bare på railsa. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Knutis 759 Skrevet 8 Juli, 2019 Rapporter Share Skrevet 8 Juli, 2019 Noen timer går det nok fort, men hvis de er bare oksiderte blir de normalt bra. Grov polish og grov pute bruker jeg normalt, tar ikke det nok har jeg også brukt Autosol. 1 Siter Knutis' maskintråd Lenke til innlegg Del på andre sider
Arild 1 088 Skrevet 8 Juli, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8 Juli, 2019 Skal prøve å oppdatere med litt bilder når jeg går i gang med den Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
_Makki_ 1 090 Skrevet 8 Juli, 2019 Rapporter Share Skrevet 8 Juli, 2019 Bare å maskere som en helt og polere opp 3 Siter Makki's CarSPA Koch-Chemie®: Excellence for Experts Colourlock®: Get the best out of your leather! Lenke til innlegg Del på andre sider
Arild 1 088 Skrevet 8 Juli, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8 Juli, 2019 Ble knall det @_Makki_ kc 9.01 med grov pute eller en eller anna form for metallpolish? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
_Makki_ 1 090 Skrevet 8 Juli, 2019 Rapporter Share Skrevet 8 Juli, 2019 22 minutter siden, Arild skrev: Ble knall det @_Makki_ kc 9.01 med grov pute eller en eller anna form for metallpolish? Denne gangen var det H8.02 med hvit hard pute ja. Roterende og gooooooooooood tid 2 Siter Makki's CarSPA Koch-Chemie®: Excellence for Experts Colourlock®: Get the best out of your leather! Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.