JSvanem89 0 Skrevet 4 Juli, 2019 Rapporter Share Skrevet 4 Juli, 2019 Er det flere her som savner wolfs chemical i Norge?? Autobua har jo lagt ned bilpleie avdelingen sin nå Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Niebelheim 65 Skrevet 4 Juli, 2019 Rapporter Share Skrevet 4 Juli, 2019 Wolf's Chemicals er vel konkurs? Syns Matt Moreman snakket om det i en video for en stund tilbake? Han sverget jo til glassforseglingen deres, og nå måtte han bruke noe annet. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
ALFRED 192 Skrevet 4 Juli, 2019 Rapporter Share Skrevet 4 Juli, 2019 Det var en kjent detailer som brukte og reklamerte mye for produktene deres for noen årstiden men han sluttet og dermed forsvant mye av interessen for dem trur eg, følger dem på Facebook og det siste året har det vært lite fra dem. 6 timer siden, JSvanem89 skrev: Er det flere her som savner wolfs chemical i Norge?? Autobua har jo lagt ned bilpleie avdelingen sin nå Eg har litt polish igjen eg kan selge om du trenger. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.