Gå til innhold

Kjøpt Ny Bil, Her Skal Det Shines!


R.øver

Recommended Posts

Hei

Har kjøpt meg en 2005mod VAG, rød av farge og med masse vaskeriper.

Jeg har:

FLEX roterende maskin

Lyst på strøken bil

Så her trenger jeg tips om hva som bør gjøres, og hvilke produkter jeg må bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menzerna er bra på VW lakk.

Menzerna 106ff m/hvit css pad tar det meste av swirls og fine vaskeriper.

Har du dypere riper ville jeg først gått over med menzerna s.i.p m/orange css pad og så 106ff.

Så kan du legge evt. forsegling og voks.

Produktene får du kjøpt her: http://www.scandicshine.no/

Meguiars har selvfølgelig også mye bra, men er ikke så godt kjent med de produktene at jeg vil anbefale de.

Men det er det helt sikkert noen andre som kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Menzerna 106 er bra saker det, funkler bra både med DA og roterende maskin...

Duragloss 101 + 111 så er du nesten der...bare litt pinnacle liquid souveran så er du i mål..

Gleder meg til bilder....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

he he

Ja det er som å sette bukken til havresekken det når du spør meg hva du bør ha...du måtte jo nesten koble deg fra MSN for at jeg skulle stoppe....he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he

Ja det er som å sette bukken til havresekken det når du spør meg hva du bør ha...du måtte jo nesten koble deg fra MSN for at jeg skulle stoppe....he he

Du er fjernet! Koster meg masse penger, fysj! :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Du er snart blokket som "spam" pirex.....MSN min reagerer ikke lenger på swissvax.....

Ååååå joa det gjør den....drømmer om entry om natta der jeg smører inn b.... tja, får holde nå vel..huff god det er meg som smører selv så ikke andre sløser eller mister noe i bakken...

Tror Pirex koster mange her inne en del penger jeg, men skal det være blank bil skal det være blank bil, nytter ikke med smør og bakepair da....

Send varene kjappt da, R.øver klør i fingrene...

FKAEO (løs den du røver..he he)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jeg også, og dumt var det!!

...for dette kan man bli hekta av. Nå har jeg gått over en bil fattern har, motorsykkelen, vinterfelga og alt som er i nærheten da jeg driver på. Og selvsagt VAGen.. Skal se om jeg får tatt noen bilder, eneste som er synd er at jeg ikke har "før" bilder, for det ble veldig bra syns jeg, til å ikke være proff på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Veldig bra, Pirex. Merker at man blir mye mere stabil ettersom man prøver litt. Dette er nytt for meg, men jeg syns det kommer seg ganske bra nå!

GSXR.jpg

Dårlig mobil, men gir et liiite inntrykk.

106 + Chemical Guys acryl shine

Endret av R.øver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...