Jump to content
Norask

Produxa?

Recommended Posts

Norask

Noen som har prøvd dette produktet kalt produxa? Får opp mye reklame for det, og bare gode vurderinger og kommentarer på facebook. Nesten så de har betalt folk for å skrive om d.. 

EivindG

Ikke prøvd, men kan se ut som en siO2 spray. Mange merker innen bilpleie som leverer slike, hvis den inneholder det, vet ikke. Du vil mest trolig bli vel så fornøyd hvis du kjøper et anerkjent merke fra en norsk butikk. Vet ikke hva pris til norge inkl frakt blir, men direkte billig er den heller ikke.

Norask
19 minutter siden, EivindG skrev:

Ikke prøvd, men kan se ut som en siO2 spray. Mange merker innen bilpleie som leverer slike, hvis den inneholder det, vet ikke. Du vil mest trolig bli vel så fornøyd hvis du kjøper et anerkjent merke fra en norsk butikk. Vet ikke hva pris til norge inkl frakt blir, men direkte billig er den heller ikke.

Ikkke billig nei. Sjekket bare for morro skyld og : 2 flasker med produktet + en slags prewash koster ca en tusing ink frakt. Uten toll. Lurer på å bestille bare for å ha prøvd d.. 

EivindG
28 minutter siden, Norask skrev:

Ikkke billig nei. Sjekket bare for morro skyld og : 2 flasker med produktet + en slags prewash koster ca en tusing ink frakt. Uten toll. Lurer på å bestille bare for å ha prøvd d.. 

Såpass ja. Del erfaringer med resten her da hvis du kjøper. Så ikke ut som at det lå ute noen gode tester på youtube heller.

Storefot / Tommy

Uten å ha prøvd et av disse produktene, så er jeg temmelig sikker på at dette i beste fall er mye det samme som f. eks Britemax Remax eller Carpro Reload, i verste fall en dårlig quick detailer.

For all del, kult om noen her kjøper en flaske og ser hva det egentlig er - men tror det finnes mer fornuftige ting å bruke pengene på :) 

• Like 2

Norask

Var dårlig med videoer på utube ja... Da har eg bestilt et kit til den nette sum av 114$

Så får vi sjå korleis det blir. Godt grunnarbeid skal seffølgelig gjøres før produktet blir påført.. Har en 2013 cla som trenger en behandling da lakken ikkje skinner like bra eller er behandlet med noe atm. 

Edited by Norask
  • Like 2

Norask

Tok sin tid dette. Kom til Norge den 26 juni. Men deretter tar vist posten over og dei bruker visst ikkje sporingsnr på pakker fra usp

Norask

Da har eg fått vaskey, clayet, og polert bilen med maskin. Utført wipedown. Og påført produktet 2 ganger der det har fått herdet 24 timer mellom hver gang. Ingen tvil om at bilen ble glansfull og glatt. Mye av d har nok med poleringen å gjøre. hvor lenge d holder blir spennende å se. Har ikkje fått testet med vatn enda, da eg vil d skal herde så lenge som mulig. Men reiser på langtur imorgen og hele uken. Da får vi sjå. 

Edited by Norask

longbow

Fått testet no? Gjort det noen erfaringer med det?

Da har eg fått vaskey, clayet, og polert bilen med maskin. Utført wipedown. Og påført produktet 2 ganger der det har fått herdet 24 timer mellom hver gang. Ingen tvil om at bilen ble glansfull og glatt. Mye av d har nok med poleringen å gjøre. hvor lenge d holder blir spennende å se. Har ikkje fått testet med vatn enda, da eg vil d skal herde så lenge som mulig. Men reiser på langtur imorgen og hele uken. Da får vi sjå.