HHA

Sonax - Glans shampoo

Var på Clas Ohlson på Strømmen storsenter i sta og kjøpte meg dette, DSC01376.jpg

Så kommer spørsmålet;

Bak på flaska står det at den blandes 25 ml (2 kapsel) i 10 liter vann. Dette er jo bra da en flaske er på 1 liter, men lurer på om jeg skal bruke samme blandingsforhold i foam cannon? Eller duger ikke denne Sonax Glans shampoo'n i foam cannon i det heletatt?

Det er sikkert flere her som brukes Sonax sin glans shampoo, og lurer derfor på hvor sterk blanding dere har, og om dere bruker den i foam cannon eller tilsvarende :)

Mvh Håkon

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo veldig enkelt å bare teste litt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare oppi en dæsj jeg, blir aldri nok såpe :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er sant som dere sier, men klokka begynner å bli litt for sent for å dra frem høytrykkspyler'n :P Skal teste i morgen, så derfor jeg lurer på om noen har tidligere erfaringer ;)

Jeg pleier alltid å bruke mye såpe :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er sikkert flere her som brukes Sonax sin glans shampoo, og lurer derfor på hvor sterk blanding dere har, og om dere bruker den i foam cannon eller tilsvarende :)

Det er vel flere her inne som har brukt den i foamcannon med bra resultat ifht. skum ihvertfall ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier blande på ca. Men mulig 1-2 dl på literen..... Den gir konge foam!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal dette testes. Takker for svar :) Eneste kjipe nå er at vannet er borte. Man må elske de som graver over vannrør :wub:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker kun sonax glansshampoo i foamcanon og det gir veldig bra skum. Tar det på feelingen, men regner med at det blir ca en 1/2 dl i flaska tenker jeg. :thumbs: Men i bøtta bruker jeg nxt eller soft wash :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker denne i vaskebøtta å jeg syns denne gir utrolig fin glans..! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive