Gå til innhold

Carnauba "wunderbaum"

Recommended Posts

solrikioo
Skrevet

Heisann.

Synes carnauba lukter veldig godt, Regner iallefall med at det er det som lukter så godt i Autoglyms Aqua Wax.

Men finnes denne lukten i noe annet enn voks/væske form?

Tips?

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Kjøp en duftflaske som blir brukt i bil, tøm den skyll den andre godt, fyll opp med Aqua Wax og plasser på egnet sted i bilen...

Skrevet

Tviler nok på at det er carnaubaen som lukter så spesielt godt, er vel en haug med andre oljer og væsker man finner i vokser.

Scandicshine Detailer

Skrevet

Jeg synes Saphir lukter mere enn Crystal Rock, og det stemmer ikke med carnaubainnholdet

Skrevet

Carnauba lukter egentlig ingenting, har prøvd å lage voks av ren Carnauba og gul bivoks flere ganger med variert resultat, men bivoksen lukter faktisk bedre enn Carnaubaen etter min mening ;)

Skrevet
Carnauba lukter egentlig ingenting, har prøvd å lage voks av ren Carnauba og gul bivoks flere ganger med variert resultat, men bivoksen lukter faktisk bedre enn Carnaubaen etter min mening ;)

Visste ikke at man kunne utvinne carnauba av Tromsøpalme :lol:

Skrevet
Visste ikke at man kunne utvinne carnauba av Tromsøpalme :lol:

Tromsøpalmen er STERKT undervurdert :lol:

Skrevet
Tromsøpalmen er STERKT undervurdert :lol:

Da venter vi spent på en exclusive throga edition voks med minst 99% ren Tromsø carnauba. :thumbup:

Skrevet

Finnes det ikke WonderBaum med banan-lukt? Denne ville nok lukte lignende som mange carnaubavokser :D

Skrevet

Swissvax burde begynne og lage wunderbaum. Hadde vært sykt digg med en Wunderbaum Divine i frontruta :P

General Lee
Skrevet

Chemical Guys har mange lukter.

Også finner du MYE av mindre kjente merker.

Bubblegum lukter sikkert som en fancy voks. :)

Liker Raspberry veldig godt.

• 2 weeks later...
ClearCoatChristR
Skrevet

Skal ikke "Wunderbaum" bli sensurert her på forumet?

Skrevet

Jeg stemmer for Swissvax "Wunderbaum" iallefall.. Kanskje en liten ting man kan legge under setet eller noe?

Det hadde vært noe det Dag :)

Scandicshine Detailer

Skrevet
Jeg stemmer for Swissvax "Wunderbaum" iallefall.. Kanskje en liten ting man kan legge under setet eller noe?

Det hadde vært noe det Dag :)

X2

Ja det hadde vært noe det Dag......hint hint.. :D

ClearCoatChristR
Skrevet

Tipper Dag koker frem noe på kjøkkenet nå!

Ryktet sier at han hamstret bananer og pasjonsfrukt på Kiwi Lillehammer.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår