Gå til innhold

Recommended Posts

Bjerknez
Skrevet

Fant ut her om dagen at BilXtra (vertfall BilXtra i Fredrikstad) har bra utvalg av CarPro produkter. 

Kan godt hende dette er gammel nytt, siden jeg ikke har akkurat løpt ned dørene på BilXtra tidligere, men det kan nok hende jeg blir en mer ivrig kunde fra nå av. 

Er dette en lokal avtale, eller har alle BilXtra butikkene Carpro i sortimentet?

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Skrevet (endret)

Bilxtra i Tromsø har også Carpro, ganske sikker på at jeg så noe swissvax i hyllene der også. 

Endret av trogha
skrivefeil
Bjerknez
Skrevet
7 minutter siden, trogha skrev:

Bilxtra i Tromsø har også Carpro, ganske sikker på at jeg så noe swissvax i hyllene der også. 

Ja, det stemmer. Står en del Swissvax i hyllene i Fredrikstad også. Faktisk mye bra på Bilxtra når det kommer til Bilpleie :) 

J Lafton
Skrevet

Bilextra i Fredrikstad har ganske mye i forhold til andre Bilextra butikker.

Dem har en del fra CarPro, Autoglym, Rupes og Meguires vet jeg. Sikkert mer også.

Bjerknez
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Lafton's Autospa skrev:

Bilextra i Fredrikstad har ganske mye i forhold til andre Bilextra butikker.

Dem har en del fra CarPro, Autoglym, Rupes og Meguires vet jeg. Sikkert mer også.

Ja det stemmer. Swissvax har dem også. Samt Ava høytrykkspylere.

I den andre byen har dem vel bare Turtle vil jeg tro? :ph34r:

Endret av Bjerknez

Tommy
Skrevet

Bilxtra kjeden selger varer fra conlogo, som carpro, swissvax og tuga chemie. Det varierer litt fra butikk til butikk, hva den enkelte velger å ta inn.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

• Forhandlere
Conlogo / Terje
Skrevet

SoB ("Bilxtra-systemet") har tatt inn et godt utvalg CarPro i sortimentet sitt, det stemmer. Fredrikstad har tatt inn litt ekstra utenom det normale sortimentet, Bodø fører et veldig bredt sortiment. Eller så skal du finne godt utvalg i de fleste Bilxtra butikker :)

www.conlogo.no

www.swissvax.no

Tommy
Skrevet

Du kan også bestille produktene i bilxtra sin nettbutikk, og få de gratis levert til din nermeste bilxtra butikk

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Bjerknez
Skrevet

Ja, jeg mener også at nettsiden dems har stort potensiale blandt detailere hvis dem legger ut mer beskrivelse samt bilder av produktene. Mange av Meguiars produktene mangler bilde og Meguiars såpene dukker ikke opp under såpe kategorien. Dem dukker kun opp når man søker på den. 

Jeg har sendt dem mail angående dette og fikk svar at dem prioriterte Carpro sine produkter først vedrørende nettsiden og at bilder av Meguiars produktene vill bli lagt ut i løpet av sommeren...

Jeg tenker... hvor vanskelig er det å legge ut noen produktbilder og inkludere Meguiars såpene i en kategori? 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår