Jump to content
Bjerknez

Beste bilshampo testet av Forensic Detailing

Recommended Posts

Bjerknez

Jeg ser Forensic Detailing har gått relativt greit i dybden og kommer med sine anbefalinger av såper til bøttevasken. De fleste i testen er gode og han sliter med å finne en vinner, men vinneren er et merke jeg gjerne vil se hos en an forhandlerne her inne. 

Så hen en kald'en og len deg tilbake og kos deg med denne 50 minutter lange videoen:

Blankbil / polishduden

Vi har hatt den i sortimentet over flere år men tok den ut da det var lite omsetning på den dessverre

Bjerknez
1 time siden, Blankbil / polishduden skrev:

Vi har hatt den i sortimentet over flere år men tok den ut da det var lite omsetning på den dessverre

Ok. Kan være mange grunner til at omsetningan var liten på denne. Kan vel umulig være fordi den er dårlig vertfall? Har vel litt med at andre merker blir hypet mer og det som blir hypet selger stort sett bedre. Dessuten så hadde det jo vert spennende å testet noe nytt. Er det noe mulighet for at den Vinneren av testen blir forsøkt tatt inn igjen? 

Jeg vil vertfall gjerne prøve noe nytt, så hvis du får tak i den så vil jeg gjerne teste den ut. :)

Blankbil / polishduden
Ok. Kan være mange grunner til at omsetningan var liten på denne. Kan vel umulig være fordi den er dårlig vertfall? Har vel litt med at andre merker blir hypet mer og det som blir hypet selger stort sett bedre. Dessuten så hadde det jo vert spennende å testet noe nytt. Er det noe mulighet for at den Vinneren av testen blir forsøkt tatt inn igjen? 

Jeg vil vertfall gjerne prøve noe nytt, så hvis du får tak i den så vil jeg gjerne teste den ut.
Meget mulig at vi kan det i løpet av året det er faktisk en utrolig bra såpe

Bjerknez
22 minutter siden, Blankbil / polishduden skrev:

Meget mulig at vi kan det i løpet av året emoji4.png det er faktisk en utrolig bra såpe

Kult :) artig med noe nytt :) får du tak i en flaske så tar jeg den :) 

ALFRED
5 timer siden, Bjerknez skrev:

Jeg ser Forensic Detailing har gått relativt greit i dybden og kommer med sine anbefalinger av såper til bøttevasken. De fleste i testen er gode og han sliter med å finne en vinner, men vinneren er et merke jeg gjerne vil se hos en an forhandlerne her inne. 

Så hen en kald'en og len deg tilbake og kos deg med denne 50 minutter lange videoen:

Hvem var best? Har ikke tid å sjå nå. :lol:

Bjerknez
7 minutter siden, ALFRED skrev:

Hvem var best? Har ikke tid å sjå nå. :lol:

Car-Chem såpen var best. 

ALFRED
26 minutter siden, Bjerknez skrev:

Car-Chem såpen var best. 

Har citrus cleaner såpen til camping vognå. 

Edited by ALFRED
Redigert.

Bjerknez
12 minutter siden, ALFRED skrev:

Har citrus cleaner såpen til camping vognå. 

Fornøyd?

ALFRED
14 minutter siden, Bjerknez skrev:

Fornøyd?

Ja den er grei nok den, men bruker den kun til hoved vask på våren, mange på camping forum er skeptisk til citrus men må bare blande den til rett styrke. Globex 80 skal også brukes med omhu. 

Kbanto

Test Carpro Reset. Min favoritt iallfall. Super glid, go lukt og ingen voks.  

Bjerknez
27 minutter siden, Kbanto skrev:

Test Carpro Reset. Min favoritt iallfall. Super glid, go lukt og ingen voks.  

Sikkert mange gode såper der ute, helt klart. Men jeg mener at man i et forum som dette bør ta den et hakk lenger og samtidig se på kostnaden ved kjøp av såpe. Carpro Reset koster 180 kroner for 500ml. Og 300 kroner for en liter. Det anbefales at man skal blande 30-40 ml i en 15-20 liters bøtte. Det vil si at såpen blir dyr i drift. Enten så er den overpriset, eller så er den så ekstremt god at den overgår andre rimeligere såper og kan betraktes som en premium såpe.