Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

har et problem med skumkanonen jeg kjøpte ny den virker ikke slik den skal med høytrykspyleren høytrykspyleren bygger trykk og så stommer starter å bygge trykk og stopper ien har en mtm 22 på en ava p80

Skrevet

Slik kan forekomme av at dysen på skumkanonen er tett etter rester med såpe/avfetting eller dysen rett og slett er for liten.. eg hadde samme problem på min, da var dysen nesten tett.

Ellers tror eg det finnes saker om dette fra før her på forumet

Skrevet

Jeg har set lit før jeg skrev men kune ikke finne lik denne er helt ny og aldri vert såpe i så sjøner ikke helt hvorfor den opfører seg slik da hade en bilig kanon å den var det ingen problem med

• 2 weeks later...
Stian B-L
Skrevet (endret)

Jeg hsr Ava P80 og samme kanon. Det er dysa som er for liten noe som gjør at det blir for høy motstand i vannet som fører til at maskinen ikke vil gå på fullt trykk (heldig vis). Hadde den ikke gjort dette ville maskinen på sikt tatt skade av dette. Jeg løste dette enkelt med å skru ut dysa og borre den opp med bor. Tror jeg brukte 1.5mm. Begynn med det minste boret du har og jobb deg heller oppover til den fungerer normalt

Endret av Stian B-L
Skrevet

Jeg og en nabo opplevde samme problemet på våre P80 spylere.

Naboen kjøpte inn messingkoblinger mellom pistol og skumkanon (Kärcher koblingen). Da forsvant problemet til begge.

Hvorfor har jeg ingen god forklaring på.

• 2 months later...
Skrevet
14.6.2019 - 12.37, mlello skrev:

Jeg og en nabo opplevde samme problemet på våre P80 spylere.

Naboen kjøpte inn messingkoblinger mellom pistol og skumkanon (Kärcher koblingen). Da forsvant problemet til begge.

Hvorfor har jeg ingen god forklaring på.

Grunnen er at det ikke er helt tett mellom pistolen og dysen i skumkanonen lengre :) 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår