Jump to content
Polestar_01

Hvor handler dere?

Recommended Posts

Polestar_01

Var egentlig på jakt etter et par produkter fra scholl og meguiars, men bilpleiekongen har jo ingenting på lager!

Hvor bestiller dere fra? :)

Mvh Polestar_01

• Like 1

ALFRED
30 minutter siden, Polestar_01 skrev:

Var egentlig på jakt etter et par produkter fra scholl og meguiars, men bilpleiekongen har jo ingenting på lager!

Hvor bestiller dere fra? :)

Mvh Polestar_01

Scandicshine.no har Scholl, Meguiars er vel kanskje best i fra UK, ingen av samarbeidspartnere her fører Meguiars. 

Polestar_01

ja dem har det, men dem har også veldig lite inne på lager... vil slippe og lage 4 forskjellige bestiller rundt om :)

SverreP

Bilnerden.no, storefot.no, blankbil.no, scandicshine.no, bilpleiebutikken.no for å nevne noen.

ALFRED
28 minutter siden, Polestar_01 skrev:

ja dem har det, men dem har også veldig lite inne på lager... vil slippe og lage 4 forskjellige bestiller rundt om :)

Ja det er mulig dem ikkje har så mye inne, har ikkje sjekket. Poleringskongen har Angelwax. 

Olert

@Polestar_01 det ligger en del Meguiars på salgsidene her inne nå, til meget hyggelige norske priser  :) vet ikke helt om det er det du ser etter men.....

Polestar_01
23.4.2019 - 22.34, SverreP skrev:

Bilnerden.no, storefot.no, blankbil.no, scandicshine.no, bilpleiebutikken.no for å nevne noen.

Takker, skal sjekkes ut med engang!

24.4.2019 - 0.33, Olert skrev:

@Polestar_01 det ligger en del Meguiars på salgsidene her inne nå, til meget hyggelige norske priser  :) vet ikke helt om det er det du ser etter men.....

Takker så mye, skal sjekkes nå :)

Polestar_01

Har funnet alt jeg trenger og mer til på autogeek... men har dere kjøpt noe derfra?

ser ut som en legit side da :)

Niebelheim

Ja, har handlet et par ganger der, men da bør det handles inn masse på en gang, for å rettferdiggjøre fraktprisene og momsen som kommer i tillegg.

Stort sett handler jeg hos Scandicshine (fordi de er på vei til jobben min og har en utrolig god kundeservice i Trondheim), Storefot.no og blankbil.no.

Du kan evt. Sjekke ut Elitecarcare.co.uk 

Jeg har handlet der et par ganger. Litt bedre fraktpriser fra UK, også sender de med DHL Express, så varene kommer stort sett 2-3 dager etter kjøpet.

Polestar_01
27 minutter siden, Niebelheim skrev:

Ja, har handlet et par ganger der, men da bør det handles inn masse på en gang, for å rettferdiggjøre fraktprisene og momsen som kommer i tillegg.

Stort sett handler jeg hos Scandicshine (fordi de er på vei til jobben min og har en utrolig god kundeservice i Trondheim), Storefot.no og blankbil.no.

Du kan evt. Sjekke ut Elitecarcare.co.uk 

Jeg har handlet der et par ganger. Litt bedre fraktpriser fra UK, også sender de med DHL Express, så varene kommer stort sett 2-3 dager etter kjøpet.

Takker så mye for svar.

Har vurdert elitecarcare tidligere, men fant ikke den jeg var på jakt etter...

Kanskje noen her vet hvor jeg kan få dette?

https://bilpleiekongen.no/produkt/meguiars-carpet-fabric-re-fresher/?utm_source=artefact&utm_medium=affiliate

https://www.google.com/search?q=Meguiars+new+car+scent&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjj1Oe-9-vhAhWmyKYKHQODC6oQ_AUIDigB&biw=1360&bih=632#imgrc=p3rNOx1Tw7e1pM:

Vet det er mye annet og velge i, men er blitt så svak på den duften :P

Edited by Polestar_01

Arild

Agenturet for meguiars er det norsk prol som har i norge.

Kanskje noen av forhandlerene dems har det du trenger. 

Ligger forhandlerliste på weben dems

http://norskprol.no/

ALFRED
10 timer siden, Polestar_01 skrev:

Har funnet alt jeg trenger og mer til på autogeek... men har dere kjøpt noe derfra?

ser ut som en legit side da :)

Prøv Motorgeek uk dem Har masse Autogeek produkter. 

Magisk

Hei, Autodude.no har en del Meguiars produkter.

Cookiey

Bilxtra i haugesund har en del Maguiers produkter vet jeg.

Polestar_01
10 timer siden, ALFRED skrev:

Prøv Motorgeek uk dem Har masse Autogeek produkter. 

Takker!

8 timer siden, Magisk skrev:

Hei, Autodude.no har en del Meguiars produkter.

Det har dem, men ikke det jeg leter etter desverre....

takk for svar :)

EspenBil

Hvordan kan washking WET  degreaser koste 109kr på bilpleiekongen og 58kr på Exint ? 

Edited by EspenBil

Niebelheim
31 minutter siden, EspenBil skrev:

Hvordan kan washking WET  degreaser koste 109kr på bilpleiekongen og 58kr på Exint ? 

Fortjeneste antar jeg.

Jeg kjøpte 10 stk da han lanserte de, og da solgte han de for 29,- deretter gikk prisen opp til 79 etter en stund. Nå er det lenge siden jeg har vært inne hos kongen, men prisen har tydeligvis gått opp enda mer.

Håkon L

Bilnerden.no og Scandicshine.no

Billig og rask levering.

De har kun Scholl på scandicshine av de overnevnte der da, men vil anbefale deg å ta en titt på andre produkter. Personlig opplever jeg Meguiars sine produkter blir for enkle og gir meg ikke det resultatet jeg ønsker eller/og holdbarheten jeg forventer. Det skal nevnes at de har sine produkter som er veldig gode og da :thumbup: