Gå til innhold

OMO Maskinrens


General Lee

Recommended Posts

General Lee

OMO Maskinrens

Et helt nytt rensemiddel som effektivt angriper smuss, fett og avleiringer som over tid kan samle seg i vaskemaskinen din og gi vond lukt. Fyll posens innhold i hovedvaskkammeret i doseringsskuffen før du kjører maskinen (uten klær) på et normalprogram på 90 eller 95 grader. Resultat - en ren vaskemaskin som bidrar til et bedre vaskeresultat.

Noen som har prøvd?

Må være gull før en vasker MF'er om den leverer det den påstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Merkelig markedsføring spør du meg.. hvis vanlig OMO vaskemiddel ikke engang klarer å holde maskinen ren for "smuss, fett og avleiringer" er det vel på tide å bytte vaskemiddel i stedet for å rense maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Merkelig markedsføring spør du meg.. hvis vanlig OMO vaskemiddel ikke engang klarer å holde maskinen ren for "smuss, fett og avleiringer" er det vel på tide å bytte vaskemiddel i stedet for å rense maskinen.

Problemet er at folk stort sett vasker med for lav tempratur (mye 40 grader). Dette gjør at at det blir grobunn for bakterier og avleiringer i maskinen, helt uavhengig av vaskemiddel. Vil tro at det er liten grunn til og bruke masinrens, hvis man innimellom kjører en kokvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg har testet (pappa får prøver på alt mulig)

Merket ingen forskjell på noe jeg.. ikke luktet det bedre i den heller..

Tror mer det er at de skal lure folk til å bruke penger:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket ihvertfall ingen forskjell på maskinrens på 90 grader og Blenda på 90 grader.

Kan heller ikke helt se hva maskinrens har, som ikke vanlig vaskepulver har.. :blink:

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Merket ihvertfall ingen forskjell på maskinrens på 90 grader og Blenda på 90 grader.

Kan heller ikke helt se hva maskinrens har, som ikke vanlig vaskepulver har.. default_blink.png

Se på prislappen så ser du en vesentlig forskjell ihvertfall default_biggrin.png Har brukt gul Ajax flere ganger også jeg for å rense maskinen innvendig, lukter rent ihvertfall default_biggrin.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en del grå "avleiringer" (voks- og polishrester) inne i gummibelgen på vaskemaskina etter å ha vasket en del mikrofiber og pads (ta en liten inspeksjon. Tror nok de fleste finner noe grums her....) Gjorde en grovrengjøring først, og kjørte så gjennom med OMO maskinrens. Det ble betraktelig renere i maskina, og ikke minst så luktet neste vask mye friskere enn tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hvitevarereperatør, og jeg kan love dere at slik rens har noe for seg. Vaskemaskiner ser ikke ut innvendig, dvs i ytterbeholderen som trommelen er inni... Avleiringer, ser ut som et gjørmelag, som nevnt over her kommer dette mye av at folk i dag vasker nesten aldri på temperaturer over 60 grader, kjører man en maskin eller to i uka med 95grader trenger man nok ikke en slik rens. En billigere og like bra utgave er sitronsyre i pulverform som kjøpes på apoteket, ha i en dl eller to og kjør med tom maskin eller et gammelt håndkle eller noe slikt( positivt å ha noe i maskinen da vannet med rensen i blir kastet mye bedre rundt i maskinen da). Lykke til med rens av maskinene folkens !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt OMO maskinrens en gang og det løsnet veldig mye smuss. Så mange svarte prikker i skummet mens maskinen jobbet. Nå har jeg aldri kjørt maskinen uten innhold på 90+ grader så kan ikke si om det virker eller ikke. Men fikk hvertfall bort mye dritt, mulig vanlig vaskemiddel gjør det samme, men nå har jeg hvertfall noen små poser med maskinrens igjen som jeg bruker opp først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...