Gå til innhold

Car Concept Wash & Wax


Dennis

Recommended Posts

  • Admins

Noen som har prøvd Car Concept Wash & Wax? Tok med meg en slik når jeg var på harry tur til Sverige idag. Kosta 19,- svenske kroner så hvis den er brukbar til noe er det billig :P

Står den inneholder carnaubawax og skal være mild mot lakken, så får vel teste den en dag hvis ingen her har testet den fra før. Har ikke så høye forhåpninger, men man vet jo aldri ;)

post-1-1245527624_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Citrus

    13

  • Dennis

    8

  • truhaa

    4

  • Bernhard

    3

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pappa kjøpte en helt likedan flaske på rema til 10kr, bare at den var et annet merke. sto at den skulle inneholde Carnauba osv.

Endret av Exposito
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Mjøndalen er akkurat like harry som Moss gitt....:)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det produktet der skal man ikke kimse av.......

- sikkert helt utmerket til en kjapp vask&voks av nederste halvdel på teltplugger :mellow:

Blir litt misunnelig på dere som kan dra på harrytur, jeg har forstått det slik at det er mange røverkjøp man kan gjøre på svinesund....

Bacon som smaker sild, skinnvester, kassetter med svensk folkemusikk, t-skjorter med trykk av indianere og ulver som hyler mot fullmånen, setetrekk i ekte skinnimitasjon, billige tresko og for ungene et hav av eksotisk godteri som smaker papp.....og nå også CarConsept produkter.

Og det fine er at mens alt dette pågår kan far - om han blir lei, ta en tur på striptease å se slitne svenske husmødre ta av seg klærne mot betaling.

Yeeey.... :thumbs:

Men vi skal vel ikke si så mye om svenskene <_< ......jeg skal ikke kjøre langt i retning Citrus sitt territorie før man finner Lapp-camper som førsøker å prakke på naive mellomeuropeere falmete fallhorn av tamrein og nesten hårløse reinsdyrskinn mens de kan bivåne impotente, låghalte reinsdyr som står med kjetting rundt halsen :mellow:

Vi gleder oss til testen din Dennis, og by the way - var kr 19.- før eller etter at det var trukket fra for valutaforskjellen ?

Endret av smellycat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Mjøndalen er akkurat like harry som Moss gitt.... :)

Her var det ikke snakk om hvilken by som var harry, men at Dennis, altså mennesket og personen Dennis, ikke trenger å reise til Sverige for å være harry, men at han klarer det like fint hjemme ;)

Tror 19,- var før kursfradrag, 9 på slutten er typisk på alt man finner i O store utland..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det produktet der skal man ikke kimse av.......

- sikkert helt utmerket til en kjapp vask&voks av nederste halvdel på teltplugger :mellow:

Blir litt misunnelig på dere som kan dra på harrytur, jeg har forstått det slik at det er mange røverkjøp man kan gjøre på svinesund....

Bacon som smaker sild, skinnvester, kassetter med svensk folkemusikk, t-skjorter med trykk av indianere og ulver som hyler mot fullmånen, setetrekk i ekte skinnimitasjon, billige tresko og for ungene et hav av eksotisk godteri som smaker papp.....og nå også CarConsept produkter.

Og det fine er at mens alt dette pågår kan far - om han blir lei, ta en tur på striptease å se slitne svenske husmødre ta av seg klærne mot betaling.

Yeeey.... :thumbs:

Men vi skal vel ikke si så mye om svenskene <_< ......jeg skal ikke kjøre langt i retning Citrus sitt territorie før man finner Lapp-camper som førsøker å prakke på naive mellomeuropeere falmete fallhorn av tamrein og nesten hårløse reinsdyrskinn mens de kan bivåne impotente, låghalte reinsdyr som står med kjetting rundt halsen :mellow:

Vi gleder oss til testen din Dennis, og by the way - var kr 19.- før eller etter at det var trukket fra for valutaforskjellen ?

Hehe... Hvis du noen gang skriver en bok blir jeg den første til å kjøpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som ett schampo man kan köpa på Dollarstore. Det fungerar okej och ger ingen avrinning, dvs jag tror inte den innehåller något vax/polymer eller vattenavrinnande tensid. Men för 19 sek är det helt okej.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståle, du glemte å si at de selger hjemmelaget reinsdyrkjøtt, som i realitenten er hermetikk mat ;)

Haha...skikkelig bra

Bor han som driver den campen i drivdalen oppi det røde huset på andre siden av veien ?

Oppi hodet mitt ser jeg for meg at han er 50.ende generasjon oppdaling som trekker i samehabitt når hvitveisen blomstrer, og inni løa står de slakke reindyra som aldri har spist annet enn silo på bås gjennom vinteren....

Nei, jeg skal jaggu meg starte lapp camp - stålojukkeloikahorveoverkjerringadi-campen.

Der skal det være knivslåssing, lassokasting på mindreårige jenter, rabiatkjøring på scooter og egen avdeling for gauling av ukvemsord mot søringa.......tenker jeg franskemennene i campingbil skal sette baguetten i halsen :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

haha, her var det mye tull :lol:

Vasket bilen min nå i sted med denne såpen så får komme med en liten review av den.

Første jeg merker er at den lukter ikke spesielt godt, lukter rett å slett "såpe" men vi er nok vant med såper fra Duragloss, Swissvax osv. da de lukter veldig bra :P

Neste er dosering, her står det 2 fulle korker. Dette virket veldig mye da korken på denne er stor. Jeg brukte 1 kork, og synes også det var litt i meste laget.

Bilen ble ren og var greit med glid og skum, men ikke på høyde med de beste. Så vil plaserene den sånn midt på treet av bilsåpene jeg har prøvd :)

Men til den prisklassen (19,- for en 1l) kan man ikke klage og vil si det var et bra kjøp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Om den funker i foamcanon er det ikke dumt det, blir jo 10 liter for 199,-

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...