Janko

Hjelp til valg av produkt innvendig

Har en Bmw e39, og sort dersbord, dere vet sikker sånn ca kordan matrial det er..

Det som er. dattra mi har hatt beinan der m/støvla og sko, som har vært skitten. Og får jeg så Detailers guden så var man ikke så nøye.. man tar det seiner.. men i dag så tok jeg det jeg hadde. Vann m/litt krystall såpe på mf klut og knikka.. ja noe gikk bort.. men.. langt fra alt.. ble liksom grått/brunt igjen når det tørket, Hva kan jeg bruke før å få det bort,, svart igjen som kanskje man kan ta på hele dersjen får å få fargen igjen.

Hadde liksom ikke lyst å bruke sånn svamp ting man får kjøpt på bensinstasjonan, som legger ett lag med Olje igjen. så til slutt blir dersborde glatt som f..... pusser vekk nuppan på det..

trenger råd og tips..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk en APC ala Chemical Guys Green Clean og Scholl Purple 9000 som fornyer, det burde bli bra, finnes hos Scandicshine begge deler...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chemical Guys Green Clean står han ska få inn i uke 23. e jo denne uka.. håpe han får det.. så ska eg bestille i morra når jeg får lønning.. Purple 9000 jah... kosta litt.. må kutte ut noe annet jeg hadde tenkt å bestille .. jaja :)

Vist man bestille i morra. håpe eg får pakken før neste helg.. så jeg kan smøre på nanolotus på ruten til fadern før di drar på ferie.. Lovde han eg sku ta hannes bil og :P

Endret av Amzoch
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive