Gå til innhold

Tips til fjerning av limrester på solskjerm

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Heisann!

På bruktbilen har tidligere eier fjernet et klistremerke på solskjermen på passasjersiden, og det er nå et litt mørkere, grovere felt, som småirriterer meg. Vet ikke hvor lenge dette har ligget å godgjort seg i stoffet, men det sitter utrolig godt.

Noen som har vært borte i lignende før, og kjenner til et vidundermiddel for å i det minste forbedre utseendet?

ACCD7329-60ED-4DE1-9455-392EB74F8772.jpeg

Endret av Halvtommy
Skrevet

Aner ikke hvordan det fungerer på tekstil men sitrusrens er jo bra mot lim. Men finn en skjult plass å sjekke at du ikke etser hull i taket....

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

_Makki_
Skrevet
16 timer siden, Halvtommy skrev:

Heisann!

På bruktbilen har tidligere eier fjernet et klistremerke på solskjermen på passasjersiden, og det er nå et litt mørkere, grovere felt, som småirriterer meg. Vet ikke hvor lenge dette har ligget å godgjort seg i stoffet, men det sitter utrolig godt.

Noen som har vært borte i lignende før, og kjenner til et vidundermiddel for å i det minste forbedre utseendet?

ACCD7329-60ED-4DE1-9455-392EB74F8772.jpeg

Ville demontert delen sprayet på Orange Power fra Koch Chemie og la den stå å virke fra 1min og oppover. Gått så over med mikrofiber og prøvd å fjerne dette med å skrubbe med mikrofiber. Så f.eks Koch Chemie Mzr 1:5, en børste for interiør og tekstil, ikke sånn hard type som for tepper men f.eks skinmbørste og så brukt tepperensmaskin. Du kan eventuelt komme innom Sveio til meg så kan vi sammen prøve oss på dette.

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår