Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Det er på tide å bytte arbeidskrakken min, og jeg lurer på om dere har noen å anbefale?

Ønsket er selvfølgelig at den kan senkes lavt, og god høyde når den er helt oppe. Solid konstruksjon og gummihjul hadde også gjort seg, samt behagelig sittepute.

Noen gode tips?

Skrevet

Kjøpte Nordic Lift sin på Oslo Motorshow og er godt fornøyd

• Liker 1

Daglig leder Hellashine-Nord-Odal. Tlf 90624709

Skrevet

Er vel krakk til å sitte på som det spørres om? I så fall kan jeg anbefale NORTH detailing sin fra BN. Synes den er meget kjekk og rimelig priset. Blir nok grei pris i forbindelse med black friday

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Skrevet
4 timer siden, Conkey skrev:

Er vel krakk til å sitte på som det spørres om? I så fall kan jeg anbefale NORTH detailing sin fra BN. Synes den er meget kjekk og rimelig priset. Blir nok grei pris i forbindelse med black friday

Det er for å sitte på ja, og det er den du refererer til jeg skal bytte ut.

Skrevet

Kjøpte hos Wurth - finnes i to høyder. Helt annen kvalitet enn noe annet jeg har testet, men koster selvsagt mer...

• Liker 1
Furuseth Detailing
Skrevet

Jeg har 2 stk av den til Jula, masse bang for the bucks. god kvalitet og myk sittepute.

• Liker 1

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

Flex®: Das original

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår