Gå til innhold
maggi224

deep crystal fra meguiars

Recommended Posts

maggi224    20
maggi224

hei alle bilpleiere jeg har nettop bestilt deep crystal serien til mg og en scrth x 2,0 kan noen gi meg litt beskrivelse hvordan det brukres har hørt det ikke er wipe on wipes off. kan noen hjelpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øivind    32
Øivind
hei alle bilpleiere jeg har nettop bestilt deep crystal serien til mg og en scrth x 2,0 kan noen gi meg litt beskrivelse hvordan det brukres har hørt det ikke er wipe on wipes off. kan noen hjelpe?

Step 1 og 2 skal tas små områder av gangen, jobbes inn, og poleres av før det tørker. Step3 skal du legge tynt over hele bilen, la det tørke, og polere av

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 521
truhaa

ScratchX jobber du på panelet til det er "borte" sjekker om det er bra nok, om ikke tar du en eller flere runder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 521
truhaa

Etter den runden så er du ikke det lenger ;) i allefall ikke i "real life"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
unabomber    1
unabomber

Hehe. Vi får satse på det. Alt er bestilt ifra godkjemi så det dukker vel snart opp! Det blir snaxent!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ståle    306
Ståle

Hei og velkommen i klubben for de som tok sine første "brukerdoser" med Meguiars deep crystal series....

Det var resultatet av denne comboen som fikk meg (og mange andre) hektet.

Tror du kommer til å bli veldig godt fornøyd med resultatet av det du har bestilt :)

Om et år bestiller du nok gallons fra Kazzper og Ketil, gir råd angående roterende, og gjør kryptiske bestillinger av undergrunns-bilpleie stæsj

fra all verdens avkroker mens du avbestiller ferieturen for å være hjemme å polere endeleddene på bilen du også.

-you are hereby warned !

Ståle :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
maggi224    20
maggi224
Hei og velkommen i klubben for de som tok sine første "brukerdoser" med Meguiars deep crystal series....

Tror du kommer til å bli veldig godt fornøyd med resultatet av det du har bestilt :)

Om et år bestiller du nok gallons fra Kazzper og Ketil, gir råd angående roterende, og gjør kryptiske bestillinger av undergrunns-bilpleie stæsj

fra all verdens avkroker mens du avbestiller ferieturen for å være hjemme å polere endeleddene på bilen du også.

-you are hereby warned !

Ståle :D

stemmer nok det du sier der. skal prøve dc sette på mora mi sin bil imåra. bilplei kan nok fort koste noen kroner hehe. ser jo at di har vokser til 15oookr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lexgtturbo    134
Lexgtturbo

Den voksen du omtaler koster 19000,- men samtidig er det viktig å ta med i betrakningen at samlingene til enkelte her inne har begynt, og for noen gått langt over det dobbelte av den prisen. Så nei det er ingen billig hobby ;) Men følelsen du får når du ser resultatet etter arbeidet på biler og ikke minst etterhvert som teknikken din forbedres og resultatene deretter, er helt fantastisk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ståle    306
Ståle
stemmer nok det du sier der. skal prøve dc sette på mora mi sin bil imåra. bilplei kan nok fort koste noen kroner hehe. ser jo at di har vokser til 15oookr

Husk at det er viktig å ta masse bilder før,underveis& etter - og poste de her så vi får ta del i gleden :)

Men følelsen du får når du ser resultatet etter arbeidet på biler og ikke minst etterhvert som teknikken din forbedres og resultatene deretter, er helt fantastisk :)

AMEN !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
challenger    203
challenger

uff, rødmet når jeg leste den setninga. DC-serien burde kanskje vært forbudt solgt - eller ihvertfall merka med "sterkt vanedannende middel"

:lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lexgtturbo    134
Lexgtturbo

"Advarsel gjentatt bruk av dette stoffet kan føre til: Angst(om natten når bilen står alene), depresjoner(når fugler har dritt på bilen) og overaktiv beskyttelses instinkt for bilen. Humørsvingninger som plutselig setter et enormt glis i ansiktet ditt er heller ikke uvanlig Samtidig er sjansen stor for at du går videre til sterkere og mer effektive stoffer etterhvert. Oppleves noen av de nevnte symptomene, oppsøk lege snarest... eller ikke, det er opp til deg IKKE KJØP FØR DU HAR LEST OG FORSTÅTT DETTE!"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek
"Advarsel gjentatt bruk av dette stoffet kan føre til: Angst(om natten når bilen står alene), depresjoner(når fugler har dritt på bilen) og overaktiv beskyttelses instinkt for bilen. Humørsvingninger som plutselig setter et enormt glis i ansiktet ditt er heller ikke uvanlig Samtidig er sjansen stor for at du går videre til sterkere og mer effektive stoffer etterhvert. Oppleves noen av de nevnte symptomene, oppsøk lege snarest... eller ikke, det er opp til deg IKKE KJØP FØR DU HAR LEST OG FORSTÅTT DETTE!"

Opplest, nedskrevet, utprintet og hengt på kjøleskapet hjemme. Har sendt kona inn på forumet her et par ganger nå, hun skjønner nå hvorfor vi ikke reiser noe sted uten et par MF og QD i bagasjen. Disse hersens fuglene slipper jo bomber overalt... og trær skulle ikke vært tillatt i nærheten av parkeringsplasser

Til helgen reiser vi til hytta i Trøndelagen, og da blir bilen stående ute i halvannen uke (kanskje to...) - med sånn cirka 3 millioner trær rundt seg, fugler med bombe-instinktet godt ivaretatt sirklende over og generelt ikke mye skygge uansett. Blir vel full detailing ved hjemkomst i midten på juli...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Emil    0
Emil

ÆSJ, jævla fugler, jeg vasket bilen min for 2 dager siden, dagen etter telte jeg 8 fulge ruker :P

Endret av Emil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig