Gå til innhold
BC160

Alternativ til Rupes buffekluter

Recommended Posts

BC160

Jeg må bare innrømme det, men Rupes sine mikrofiberkluter er av de aller beste klutene jeg har i arsenalet mitt. De er kjempemyk og utrolig bra til å buffe av poleringsmidler. Men jeg må si det er en ganske stiv pris på disse, så jeg vegrer meg litt for å kjøpe inn 10-15 kluter.

MEN, det er masse forskjellig på markedet😀 Er det noen som kan anbefale en klut som har samme eller kanskje bedre egenskaper som Rupes sine. Jeg har en del forskjellige merker av kluter, men den ultimate løsningen for meg er å ha type Rupes klut (eller tilsvarende) i samlinga Er det noen som har erfaring fra Rupes sine, og kjenner kvaliteten som kan anbefale et annet merke som har tilsvarende egenskaper?

mvh Are

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Furuseth Detailing

Kjøp deg Autoglaze Pink Worker! En av de mest allsidige og beste klutene på markedet til 22,- kluten :thumbs:

Jeg har vel 60-80 sånne kluter nå og er veldig fornøyd med de!

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
NeDD

Kan gå god for klutene til Grinvikas om du skal ha mye for pengene. Både kort- og langhårete slik at du har til alle gjøremål.
 @Audi S8

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jonia
5.9.2018 - 7.21, Furuseth Detailing skrev:

Kjøp deg Autoglaze Pink Worker! En av de mest allsidige og beste klutene på markedet til 22,- kluten :thumbs:

Jeg har vel 60-80 sånne kluter nå og er veldig fornøyd med de!

Jeg bruker også Pink Worker. Fine å jobbe med og liker de veldig godt, men de linter endel etter min erfaring. Vet ikke om det skyldes vaskingen min. Jeg vasker alltid alle mf kluter sammen... Rupes sine kluter linter praktisk talt ikke, men er jo dyre i innkjøp...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig