ØHN

Myk lakk på sort '08 X-Trail

Jeg har en sort 2008 Nissan X-Trail, og har prøvd meg på et lite område for å finne en combo som funker, før jeg tar hele bilen. Den har skikkelig myk lakk. Jeg får fjernet swirs og det meste av RDS med en lett kombo av Meguiars finishing pad W9006 og Meg. Mirror Glaze #82. Det ser skikkelig fint ut, uten kjørespor, etter ei runde med Makita 9227 og den comboen.

Problemet er at mikrofiberen riper opp og lager merker hvis jeg tar wipedown med 50/50 isopropanol/batterivann. Jeg venter noen minutter til panelet er avkjølt men det hjelper ikke. Jeg bruker tykke fine mikrofiber fra Scandicshine, så det er garantert ikke noe galt med klutene :)

Noen som har vært borti dette?

Jeg vurderer å gå over hele bilen med "82/W9006 comboen og vaske den med Prick Bort og en kraftig glatt blanding av NXT såpe og Wash Mitt. Deretter legge på #21 sealer med Meg. skum applicator etter tørk. Tror dere det kan løse problemet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare et tips:hvis du skal legge på #21 med de gule paddene så kommer du til og få riper på bilen med så myk lakk.GARANTERT.De lager riper på BMWn min,så hva gjør de da på den lakken ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem med det svarte taket på minien, fint lite å gjøre med det utenom å unngå å legge press på microfiberen i det hele tatt. det funket for meg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive