Gå til innhold

Recommended Posts

Amatøren
Skrevet (endret)

Handler det meste av produkter jeg trenger på Bilpleiebutikken i Fredrikstad.

Flott butikk, og de som jobber der er utrolig hjelpsomme :-).

MEN, nå har de altså sluttet å ta inn Surfex HD til fordel for eget produkt WAXD PURE?

What??? Hvorfor? Tok en tlf til Scandicshine og spurte hvorfor, fikk det utfyllende svaret

at de hadde byttet merke. Kjenner jeg er skeptisk.

Hva er deres erfaringer med WAXD PURE, når det opp mot Surfex HD på noen måte?

Har testet det en gang, og det ga ikke samme "godfølelsen" som Surfex HD.

Det er jo ikke verdens største problem, kan jo kjøpe Surfex HD andre steder, men

kan ikke forstå at Scandicshine velger å kutte ut et produkt de selger i bøtter og spann av.

De faser ut et produkt kunden vil ha, hva slags kundebehandling er det?

Er det jaget etter større profitt ved å selge egetutviklet produkt som ligger bak?

Jeg vet ikke, men jeg tillater meg å stille spørsmålet. Hvis svaret på mitt spørsmål er ja,

får Scandicshine et stort minus i boka mi!

Bilpleie er alvorlige saker, ikke tull med basisprodukter vi "må" ha :-).

Lars Erik Thiesen

Endret av Amatøren
  • Liker 1
Amatøren
Skrevet

Som dere ser så lever jeg opp til profilnavnet mitt, postet i feil gruppe.

Hadde planer om å poste det i nybegynnergruppen, men det ble åpenbart for vanskelig for meg :-).

• Haha 1
olav framvik
Skrevet

Har ikke prøvd pure. Men kutter ikke surfex uansett for det har flere ganger gått seirende ut av tester jeg har gjort mot dedikerte produkter i husholdet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er surfex hore delux, brukes til veldig mye utenom bil også. Har ikke prøvd pure men har selv gått fra prickbort til waxd strike da denne er langt bedre enn prickbort for meg som bor på Vestlandet. Opplever den også ler effektiv generelt OG prisen vinner ift alternativer.
Om pure er tilsvarende kvalitet er det ingenting å stusse på mener jeg. Men kan dunkle kjøre en test av de 2? Halve bilen surfex og halve pure?

• Liker 2

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Freakshow
Skrevet

what? kutter de ut alle de produktene som de tjener store penger på? oO
kan det være så smart da?
for folk som sitter på facebook og blir anbefalt å handle surfex og prickbort osv, de kommer jo aldri til å handle stuff fra scandicshine.
og skjønner ikke hvorfor de statser så mye på CG heller. har sluttet å bruke alt av chemical guys produkter. da man gjerne får bedre produkter til samme/billigere pris!

Max Protect Certified Detailer

Freakshows E39 530DAT

• Forhandlere
Scandicshine.no
Skrevet

Hei,

Vi har valgt å kutte litt i bilt-hamber, men Surfex HD kommer snart tilbake i nettbutikk og butikker. Er det andre produkter som er savnet, tar vi gjerne i mot tips. 

Merkene vi naturlig nok jobber mest med er Scholl Concepts, Chemical Guys, Polishangel og WAXD. Da dette er merker vi er importør på. 

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Skrevet
1 time siden, Freakshow skrev:

what? kutter de ut alle de produktene som de tjener store penger på? oO
kan det være så smart da?
for folk som sitter på facebook og blir anbefalt å handle surfex og prickbort osv, de kommer jo aldri til å handle stuff fra scandicshine.
og skjønner ikke hvorfor de statser så mye på CG heller. har sluttet å bruke alt av chemical guys produkter. da man gjerne får bedre produkter til samme/billigere pris!

Hva vet du om hva de tjener stort på?

Hvorfor tror du matvarekjeder satser stort på "egne" merkevarer? Profitt. De betaler mindre og kan selge med større margin. Dette er vanlig i de fleste bransjer og helt naturlig at det kommer her også. Utvalget blir selvfølgelig mindre, men da er det opp til oss kunder å handle hos de som tilbyr de varene vi ønsker.

- SAAB 9-3 AERO TTiD

• 3 weeks later...
Skrevet

Prøve Pure opp mot SurfexHD i 1:5 blanding for vask av dekk, ble ikke imponert. Surfexen tok bedre og krevde mindre jobb for å få dekket rent. 

1991 Toyota Celica GT-4 ST185

2014 Toyota Hilux X-Cab

2019 Mitsubishi Outlander PHEV S-Edition

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår