Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hallo. 

Kikker litt på voks til bilen, og lurer på om det er stor forskjell på fast voks i boks, kontra feks menzernas flytende på flaske? Begge carnuba. Noe som er bedre enn andre eller som anbefales? 

Xanderion
Skrevet (endret)
27 minutter siden, Erik1994 skrev:

Hallo. 

Kikker litt på voks til bilen, og lurer på om det er stor forskjell på fast voks i boks, kontra feks menzernas flytende på flaske? Begge carnuba. Noe som er bedre enn andre eller som anbefales? 

Jeg ville tatt meg tid til å lese denne, som vil gi det god innsikt i alt man lurer på om bilpleie :)

Grunnen til at jeg bare henviser deg videre til denne guiden er at det finnes utallige forskjellige vokser og andre "Last step product".

Så flytende og hardvoks, om den ene er bedre enn den andre? Det varierer veldig!

Endret av Xanderion
Tommy
Skrevet

Du får vokser med ca samme egenskaper i begge former, den største forskjellen, er at flytendes voks, kan du legge på med (DA)Maskin, mens voks i fast form legges for hånd.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Stian B-L
Skrevet

Det kommer jo ann på grunnarbeidet også! Du kan kjøpe verdens beste og langvarige voks, men er ikke grunnarbeidet gjort så varer voksen også der etter.

jeg kan også referere til Bilvaskeboka! Her står det veldig godt forklart.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår