Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Har noen opplevd at det legger seg en horisantal stripe (ikke ripe) på vinduet når det åpnes - akkurat på det nivået der det sto åpent, dvs der gummilisten (eller hva det heter) presset på glasset...? Iblant kommer det også vertikale striper, men vanligvis er det kun horisontale.

Skjer på alle 4 vinduer, har ikke noe med vasking å gjøre, helt tørr bil, 1 måned gammel. Er sånn fra første dag, kanskje rester etter klargjøringen... 

Endret av mmmilen
Skrevet

Det er vel i grunn ikke noe uvanlig. Det er jo tørt og støvete om dagen så den kan være en årsak. Ellers kan det være fuktig under under listen. Vertikale striper kan være småblader og barnåler i lusten for eksempel. Jeg kan oppleve det samme selv noen dager etter av bilen er vasket. 

2018 Tesla Model S 75D - Deep Blue Metallic

2016 Ducati Panigale 1299S

• 1 month later...
Skrevet

Det er snakk om horisontale riper, ikke vertikale. De oppstår på steder der vinduet har blitt åpen, selv om det var i kun noen sekunder. Så mange parallele horisontale linjer etterhvert...:wacko:

• 8 months later...
Skrevet

Jeg har det samme problemet med stripene og vil gjerne vente og se om noen har funnet en løsning. Sry for min norsk ..

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår