Gå til innhold

Full shine av 2016 Ford Mondeo stv. (Bergen)


EdHunter

Recommended Posts

Hei! 

 

Ønsker tilbud på en full shine av en 2016 Ford Mondeo stv. Sort lakk, kan skaffe fargekode om ønskelig. Ønsker vask, polering og voksing utvendig, samt vask innvendig og behandling av skinninteriør.

 

Bilen er vel egentlig bra strøken og uten nevneverdige lakkskader, eneste jeg vet om er et lite hakk i bakfanger etter en ivrig tilhenger og en overfladisk handlevognripe på en bakskjerm.

Dessverre har det vært verre med vask og stell det siste året, da jeg har vært i full jobb og i tillegg tatt fulltidsstudier på kveldstid... Flaut å si det, men antall vask i vinter kan nok telles på en hånd. ☹ Det trengs nok derfor en ekstra grundig vask og polering før lakken blir bra. Ikke vært maskinpolert siden den var ny i sept 16 (for øvrig en rævva klargjøringsjobb som jeg burde klaget på). På den positive siden har den aldri sett en børstevask bortsett fra under nevnte klargjøring.

 

Bor i Åsane i Bergen, men kan gjerne kjøre et stykke for avlevering. Må helst ha bilen frem til 6. juni, men kan avse den når som helst og så lenge det trengs etter det og frem til ferien i midten av juli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Etter vask i går ser jeg at det er noen få steinsprut her og der som har kommet i løpet av vinteren, så skal prøve å få kjøpt en liten flaske med lakk og legge i på forhånd.

 

Kan ta bilder av bilen/lakken og legge ut hvis noen har interesse av å ta jobben.

Endret av EdHunter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...