Gå til innhold

Test: Idrobase Piuma (Oppdatert versjon)

Recommended Posts

Skrevet

TEST Idrobase Piuma (oppgradert versjon) 

Fekk tilbud av ein viss stor fot om eg ville teste nye versjonen av Idrobase Piuma, og svaret var jo sjølvsagt at det hadde gjerne lyst til! 

Testen går ut på funksjonalitet, materiell og pris.
Motkanditaten er Suttner ST-73 
Koch-Chemie Green Star blei fyrt i flaskene

For å få det unna så kjem Piuma på deilige 529,- inkl. mva, mens Suttneren kjem på 1090,- inkl. mva. Suttneren er altså dobbelt så dyr ++. Differanse 561kr 
Kobling til høytrykkspyler kommer i tillegg.

MATRIELL: 

PIUMPA

Piumpa kjem med 1L flaske som er utrulig stødig og robust. Vekta er godt fordelt mellom "toppen" og flaska. Står støtt gjer den også uten innhold. Piumpen si flaske får pluss for at plastikken på flaska e tykkere med gode merker for deselitermål

Spylerhode er lett og gjer heile piumpaen til eit veldig trivel matriell å jobbe med. Framme på spylerhode der du justerer bredden/der handa kviler er nåke puslete og tynt. Kunne etter min smak vert nåke tjukkere. 

SUTTNER

Suttnern kjem med 1L flaske og 2L flaske. For dei som har testa Suttnern med 1L veit dei kanskje også at den står ikkje stødig uten innhold, forsåvidt ikkje veldig stødig med innhold heller. Grunnen for dette er at toppen er utrulig tung og gjer heile greia til eit ubalansert fyrverkeri. 

2L flaska derimot er heilt sjef, og står støtt som eit fjell! Bonus er jo også at den innholder dobbelt så masse. (Rask i matte i know1f61d.png😝) 
Syns kanskje plastikken på flaska er litt for tynn og merkene for deselitermåla er dårlig merka 

Prisen er lik om du velger 1L eller 2L 

Spylerhode er tungt (ikkje nødvendigvis for tungt, men merkbart i forhold til Piumpaen) og robust. Her er det kvalitet i alle ledd. Den har eit veldig tykt område (som forøvrig brukes til å endre mengde produkt frå flaska) der hånda får godt grep. Noko som eg setter godt pris på1f609.png😉

FUNKSJONALITET: 

PIUMPA 

Som nevnt tideligere så er Piumpaen lett og fin. Den har også funksjoner der du kan endre bredden. Veldig greit når du skal inn under hjulbuer o.l. Den funksjonen savna eg faktisk litt etter eg gjekk tilbake til Suttneren. Sprutbilde er fast loddrett. Mengde produkt frå flaska kan ikkje justeres (med mindre eg oversåg noko) 

Blandet 1:30, noko som tilsvarte til eit meget tykt, fast og fint skum. Syns kanskje Piumpaen drakk noko godt frå flaska, men ikkje så voldtsomt at eg ikkje rakk å få dekt bilen, hjulbuer, samt matter. 

SUTTNER

I denne testen brukte eg 1L flaska og igjen blandet 1:30 med Koch green star 

Suttneren har mulighet for å justere mengde produkt frå flaska og den blei satt heilt på minus (altså minst produkt). 
Dessuten har den også mulighet for å justere sprutbilde loddrett og vanrett. 

Suttneren leverer imponerende tykt og fint skum sjølv på lavest innstilling og du kunne såvidt sjå at det er brukt noko produkt. 
Justerte opp til maks for å sjå forskjellen. Her drakk Sutteren meir frå flaska, enn kva @Storefot / Tommy hadde gjort på gratis bar, og resulterte i totalt unødvendig tykt skum, men heilt klart imponerende. 
Idielt sett for å matche Piumpaen måtte eg justere Suttnern opp 3 hakk. Side by side brukte Suttnern forsatt mindre produkt, men matcha heilt klart skummet til Piumpaen. 

Eg kunne nok skreve i det uendelige, men velger å avslutte her. 

Piumpaen er ei veldig veldig god deal for det du betaler for. Dei småberusa italieneren treffer utmerket på heile oppbyggelsen av kanona, og denne kommer eg garantert til å anbefale til dei som ikke vil ha skumkanon i tusenkroners kategorien. 

Suttnern er tysk kvalitet på sitt beste. Den er godt oppbygd og kanona i sin heilform treffer så i di grader på funksjonalitet og robusthet. Vil sterkt anbefale 2L flaska då det hjelper på heile opplevelsen. 

Alt i alt 2 veldig gode kandidater. I mine auger er det ikkje ein vinner, grunna dei e forsatt ganske så forskjellig, sjølv om oppgåva deiras e å skumlegge ein bil1f609.png

IMG_1088.jpg

IMG_1100.JPG

• Liker 5

Storefot ambassadør

Jens Martinus Rød 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår