Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Her kommer en liten test av King Carthur total snow foam som eg også var så heldig å få en 5 liter av.

Eg blandet en svak blanding siden bilen er relativt ny vokset og siden det ikkje var plan å strippe den for LSP ble det sånn.

Denne såpen skal jo være til biler som skal få en skikkelig nedvask.  Følger nok mer opp der når eg legger ny voks senere. 

DSC_0064.thumb.JPG.119a53d25cff6b9fb1e9544c8aa6c219.JPG

DSC_0061.JPG

DSC_0062.JPG

DSC_0065.JPG

DSC_0066.JPG

DSC_0067.JPG

DSC_0068.JPG

DSC_0069.JPG

Skrevet

Kanskje litt tåpelig spørsmål, men hva testet du egentlig? Det er jo tilnærmet null info om produktet og hvordan det leverte.

Resultat (tok det som forventet?), blandingsforhold (hva er svak blanding?) hengetid på skummet, lukt osv. Syntes det var litt mangelfullt til test å være. 

• Haha 1
Skrevet
3 timer siden, Ineditus skrev:

Kanskje litt tåpelig spørsmål, men hva testet du egentlig? Det er jo tilnærmet null info om produktet og hvordan det leverte.

Resultat (tok det som forventet?), blandingsforhold (hva er svak blanding?) hengetid på skummet, lukt osv. Syntes det var litt mangelfullt til test å være. 

Ja det kunne nok vore bedre dokumentert, nå var det jo 5 stykker som fekk lov å teste King Carthur total snow foam så det kommer nok bedre tester en min. 

Skrevet
6 timer siden, ALFRED skrev:

Ja det kunne nok vore bedre dokumentert, nå var det jo 5 stykker som fekk lov å teste King Carthur total snow foam så det kommer nok bedre tester en min. 

Uavhengig om flere har gjort den samme, er det gunstig å se hva flere mener om produktet og hvordan det funker. 

Skrevet
3 timer siden, Ineditus skrev:

Uavhengig om flere har gjort den samme, er det gunstig å se hva flere mener om produktet og hvordan det funker. 

Ja eg ser den. Hos meg kommer den nok kun til bli brukt ved vask til polering så en 5 liter holder nok en stund. 

• 8 months later...
Skrevet

Fortsatt fornøyd med denne såpen, rengjør ganske bra, ble igjen brukt ved siste polering og voks. :)

_Makki_
Skrevet

Hva er pH verdi på denne og hva slags blandingsforhold brukte du her?

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

Skrevet
35 minutter siden, _Makki_ skrev:

Hva er pH verdi på denne og hva slags blandingsforhold brukte du her?

Godt spørsmål det vett eg faktisk ikkje, den er jo i utgangspunktet til nedvask før polering og ikkje vedlikehold vask. Eg tok 2-3 cm såpe i kanonen her mener eg. 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår