Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei

Fant ut at jeg måtteoppgradere høytrykksvasker-parken min i år. Hadde fra før en noe stusselig Nilfisk c120.6. Denne gjorde jobben, men absolutt ikke mer. Følte den leverte alt for lite vann.

Så i går kjøpte jeg meg en Nilfisk E150.2 på Megaflis. Fikk den til 3179,- pga prisgarantien deres. DET var natt og dag. Slangen er silkemyk og det går som en drøm å surre opp denne på trommelen sin. Maskinen er utrolig mye mer stillegående enn den gamle. Og det er noe helt annet hva gjelder trykk og vannmengde! Med den gamle følte jeg at jeg blåste mer enn jeg spylte, nå er det noe annet. 

Jeg kan i allefall på mitt varmeste anbefale denne.

Slik jeg har skjønt det så er dette «oppfølgeren» til E145? E145 har i allefall kommet svært godt ut i de fleste tester.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår