Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Noen med erfaring med Selaclean glassrens ? Ser Bilxtra kjører tilbud på den til 69,-

Skrevet

Denne har jeg ikke prøvd, men ser den er skumbasert. Vil tro den er mye lik som de jeg får med gratis fra riis bilglass. Jeg syntes en gel basert glassrens som for eksempen WAXD Skylight eller Scholl ICE er mye bedre. Bedre glid og bedre renseeffekt. På de fra riis bilglass så må jeg gjerne gå over en ekstra runde eller to for å få bort skjolder. De er heller ikke spesielt drøye i bruk.

Ville heller ha bestilt en WAXD Skylight på tilbud denne uken til 111kr på scandicshine med gratis frakt, for deg som er VIP medlem. 

2018 Tesla Model S 75D - Deep Blue Metallic

2016 Ducati Panigale 1299S

Skrevet

Syntes skumbaserte glassrenser generelt er dyrt og gir veldig lite for pengene. Ville heller gått for en konsentrert glassrens type Koch Chemie Glas star. Kan blandes ut 1:3 og gir da 30 liter ferdig blanding til en literspris på 20 kr  :)

- Audi A3 2008 1,9 TDI Lavagrå (LZ7L)

Skrevet

Har vært med å testet denne som en tidlig betautgave, og som ferdig produkt. Denne er faktisk en av de bedre vindusrensene jeg har prøvd. Fjerner det som skal fjernes, rutene blir blanke og fine og den renner ikke. Anbefales absolutt. 

Som det nevnes over, så er ikke skumbaserte vindusrenser det mest økonomiske, men skum har sine fordeler.

• 1 month later...
runerally
Skrevet
Syntes skumbaserte glassrenser generelt er dyrt og gir veldig lite for pengene. Ville heller gått for en konsentrert glassrens type Koch Chemie Glas star. Kan blandes ut 1:3 og gir da 30 liter ferdig blanding til en literspris på 20 kr  [emoji4]
1:3 blir ikke det 40 liter? Eller blander jeg feil
Skrevet

1:3 er 1 del produkt og 3 deler vann. 

Eg kan ikkje sjå at det står noke om mengde produkt her. Det er jo ganske vesentligt for å vete mengde ferdigtblanda produkt

runerally
Skrevet
5 timer siden, todleif skrev:

1:3 er 1 del produkt og 3 deler vann. 

Eg kan ikkje sjå at det står noke om mengde produkt her. Det er jo ganske vesentligt for å vete mengde ferdigtblanda produkt

Ut fra regne stykket med tanke på pris ser det ut til å være en 10l dunk 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår