Colli

Gummirester på lakk

Hei på deg!

Det er neppe mange her som har dette problemet, men når man herjer og bruker bilen på bane, så hender det at dekket må gi tapt. Det har seg ofte sånn at det blir slynget opp langs skjermene da, og det setter jo fine merker. Hvordan fjerner man mest effektivt og skånsomt dette? Håper jeg klarte å gi noen en utfordring her... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før jeg havnet her så brukte jeg Sonax Flytende hardvoks. På en Billig Mf og gni lett... Funket hver gang!!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva bruker du nå da? ;) Har fått det vekk med vanlig pute og roterende, men lurer på om det finns noen mirakelkurer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hatt problemet ennå i år, men så lenge jeg vet den funker så blir det nok sonax igjen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes jo sånne myke gummirondeller til å sette på drillen, som virker omtrent som et viskelær. Har brukt det tidligere for å fjerne limrester etter emblemer, og det funket som f.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bug and tar remover? testet det?

Uansett er det ikke lov å burne mr colli, bytt delene tilbake til org og loff rundt som oss andre.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bug and tar remover? testet det?

Uansett er det ikke lov å burne mr colli, bytt delene tilbake til org og loff rundt som oss andre.. :)

Autoglym sin skal være bra til dette. Megs sin er bortkasta uansett om du skal fjerne bugs eller gummi :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ha testa 3m General Purpose Adhesive Cleaner jeg, det er et mirakelprodukt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

P21s (cw 1:100) sin er bra samme er Duragloss sin, om de fjerner gummji vet jeg ikke da jeg har 4x4 her på en bil og de to andre spinner kun på is ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode tips! Truhaa, vi snakker selvsagt banekjøringer. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
P21s (cw 1:100) sin er bra samme er Duragloss sin, om de fjerner gummji vet jeg ikke da jeg har 4x4 her på en bil og de to andre spinner kun på is ;)

Viste ikke du hadde Kangoo 4x4.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Viste ikke du hadde Kangoo 4x4.....

:rofl1: Made my day ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive