Gå til innhold

Polere fliser inne i hus?

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Hei, vurderer og polere gulv flisene inne i huset, men er redd for att det skal bli for glatt.

Er det noen som har erfaring og har gjort dette?

Endret av alfano

Norges råeste Abart 595 Competizione :thumbs:

Abarth 595 Competizione, Scara73 Tuning +++HP - Target ++++HP, KW V3 suspension, ECU Engine tuned, ECU Gear Tuning, DNA Components, Pogea Wheels, Seletron Pedal Booster, Oracle lights, Koshi parts ++++++++++

Skrevet

Jeg vokset laminaten på kjøkkenet ved en feiltagelse[emoji849]. Ble skikkelig dårlig mottatt. Polering var ingen dum ide... om du prøver MÅ du holde oss oppdatert. Hva med samme fremgangsmåte som på/i bil, ta et lite område først?

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Skrevet
1 time siden, Conkey skrev:

Jeg vokset laminaten på kjøkkenet ved en feiltagelseemoji849.png. Ble skikkelig dårlig mottatt. Polering var ingen dum ide... om du prøver MÅ du holde oss oppdatert. Hva med samme fremgangsmåte som på/i bil, ta et lite område først?

Hvorfor i all verden gjorde du det? :rofl1:

Skrevet

Ikke helt planlagt. Hot tip: ikke stå og lek med en flaske med collinite WAX på kjøkkenet (som å prøve å snurre den flest mulig ganger i luften...)[emoji15]

• Liker 1
  • Haha 1

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår