Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei, 

Noen som har noen tips/råd på å få utbedre slike rustflekker? 

Har lyst til å få fjernet noen rustflekker på en Audi A3 07 modell, enten utbedre selv eller levere inn. Hva ville dere gjort her? Ifølge et lakkeringsverksted så var dette for lite "jobb" for dem og de anbefalte å utbedre dette selv. Noen som eventuelt kjenner til verksted i Stavanger/Sandnes som gjør slike "småjobber"?  

Noen som tar seg bry til å skrive en fremgangsmåte på utbedring her? Evnt. link til youtube eller her lignende tråder her inne (fant noen eldre tråder, men bildene var borte). Det trenger ikke bli 100%, mest opptatt av å få stoppet og fjernet rusten. Skriv gjerne konkrete produkter. I tillegg til den store flekken er det noen litt mindre ved hjulbuen. 

Rustflekker.jpg

Skrevet

Jeg har samme bil og samme problem, jeg har pusset ned rusten og brukte Hammerite. Ser ut til at det fungerer greit foreløpig.

Tror det var denne jeg brukte - Hammerite blank sort

Men jeg vil anbefale deg å ta av de listene som er nederst på dørene, der vil du kanskje få deg en overraskelse.

Og i tillegg bør du fjerne innerskjermene og vaske bak der, tipper du finner en liten sandkasse bak innerskjermen.

Ligger noen bilder i tråden jeg har om min A3 2005 - Audi A3

Skrevet

Takk for tips. 

Stein86, har lest tråden din (kjekk lesning). Har lest litt tidligere hvordan en fjerner disse listene, men fikk litt skrekken da jeg leste det var vanskelig å få på igjen. Var det altså bare å skru ut de to skruene og skyve bak? Har du tatt av de listene som er på midten av dørene? 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår