Brynjar

Blandingsforhold Grime Reaper/Bilberry/Prickbort

Har sett tidligere tråder på dette emnet tidligere, men ønsker å organisere en liten erfaringsbank fra folk slik at andre sånn som jeg kan dra nytte av det andre erfarer. Også for de som ønsker å lage seg et oppsett med trykksprøyter med ferdigblandet produkt. Vet at produsentene har anbefalinger på sine sider, men det er ikke alltid det er det som folket bruker. Del dine erfaringer, så slipper vi alle å finne opp kruttet på nytt.

Forutsetter at folket har midlene på forskjellige sprøytere, trykkpumper osv...

Kopier og sett inn hvilket blandingsforhold du har på produktene:(var desverre beste løsning på oppsett jeg fikk til da dette ikke var word basert mtp avsnitt osv. Vennligst endre oppsettet for de som måtte få til det:-))

Eksempel GrimeReaper:

BlandingsForhold(BF), Type Beholder(TB), BruksOmråde(BO), Kommentar(K)

Svak GR: BF - 1:8, TB - trykk 5 liter, BO - Nedre paneler, K - Som regel for svak

Medium Gr: BF - 1:5, TB - trykk 2 liter, BO - Motorrom, K - Mest brukt, skulle hatt i 5 trykk

Sterk GR: BF - 1:3, TB - sprut 2 liter, BO - Bremsestøv, K - La virke i 3 minutt

Eksempel Bilberry:

BlandingsForhold(BF), Type Beholder(TB), BruksOmråde(BO), Kommentar(K)

Svak BB: BF - 1:8, TB - trykk 5 liter, BO - Nedre paneler, K - Som regel for svak

Medium BB: BF - 1:5, TB - trykk 2 liter, BO - Motorrom, K - Mest brukt, skulle hatt i 5 trykk

Sterk BB: BF - 1:3, TB - sprut 2 liter, BO - Bremsestøv, K - La virke i 3 minutt

Endret av Brynjar
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det at PB blandet 1:3 er både svak, medium og sterk? :P

Bra noen tar seg tid til å sette opp slik ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prickbort lar seg ikke blande ut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Prickbort lar seg ikke blande ut.

Nei, den har jeg fjernet nå:-)

Noen som føler for å øse litt av sin kunnskap?!?!?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilberry

Medium BB: BF - 1:4, TB - CYC sprayflaske, BO - Felger, K - Synes dette tok for lite selvom felgene ikke var veldig ille. Lot virke 5 min

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive