Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei,

Om noen uker vil min nye Tesla S i fargen Obsidian Black Metallic bli levert i Tromsø og jeg ønsker i den forbindelse å få behandlet lakken på bilen. Jeg ønsker at lakken skal holde seg penest mulig over tid og at den er lett å rengjøre, ettersom jeg er helt blank og uerfaren på dette området fremstår alle de forskjellige produktene på markedet som en eneste stor jungel for meg. Derfor ønsker jeg anbud på lakkbehandling av min bil utført i Tromsø med best mulig resultat, begrunn gjerne anbefalingen din i forhold til hvilken behandling jeg bør gå for. Tips til firmaer som utfører slike oppdrag mottas også. 

Bilen vil være tilgjengelig for lakkbehandling fra 6 November til 7 Desember da jeg er bortreist i denne perioden. 

Mvh

Martin Andresen

goldie1337
Skrevet

Martin, et godt tips kan være å ta kontakt med Tromsø Bilstereo på Skattøra, Øyvind Hansen, Truls Olsen og Lukas Jentoftsen blant annet der er flink og de kan nok komme med ei god anbefaling til deg :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår