honnings88

Swissvax Autobahn +p21s = Sant

La ett lag Swissvax Autobahn felgvoks på felgene mine før de ble satt på bilen. Felgene var helt nye så var ikke så stort behov for rensing på de. Syntes felgene ble veldig blanke og fine, og hadde store forventninger til hvordan voksen ville beskytte felgene mot bremsestøv. Eventuelt hvor mye enklere det skulle bli og vaske dem.

Nå har bilen blitt kjørt 600 km uten vask, så det var definitivt på tide. Felgene var faktisk blitt overraskende lite skitne. Glemte og ta bilder av dem før vask dessverre for ble litt for ivrig. Men det var tydelig at de var mindre preget av bremsestøv enn det jeg er vant til.

Gikk løs med P21s gel Wheel cleaner og lot det stå en liten stund før jeg spylte av med høytrykk. Jeg kan bare si en ting, det var helt utrolig. Felgene ble 905 rene bare ved å spyle lett med høytrykksspyler. Gikk over til slutt med en Microfiber klut og litt Chemical Guys Syntethic quick detailer. Og da var det som om de var nye igjen. Sprutet QD på Microfiber kluten så eventuelt smuss ikke skulle riper felgen så lett.

Vil på det sterkeste anbefale disse to produktene da behovet for skrubbing med børste er eliminert i større eller mindre grad.

Bilder fra felgene ble satt på bilen:

P4030052.jpg

Etter P21s, høytrykk og tørk med Microfiber.

P4160142.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gull ja :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skrive under på at det er en kanon kombo ja....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke felgrens når du har lagt på Autobahn:P Bare høytrykk;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive