Gå til innhold

12.000 grit slipe papir

Recommended Posts

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan få tak på 12.000 grit slipepapir?

Max Protect Certified Detailer / Bilpleie Entusiast 
  • Forhandlere
polishduden
Skrevet

EBay

• Liker 1

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Skrevet

printerpapir-strike-a4-80-gram-500-ark_P

Burde gjøre jobben...

Men som @polishduden sier, dette virker passe spesielt nok til at Ebay er enkleste løsning. Har forsøkt å finne langt grovere men fortsatt veldig fint sandpapir i Norge men ga opp og bestilte på Ebay istede.

Skrevet

Får ihvertfall slipebånd i p12.000. Har akkurat bestilt knivsliper og div.slipebånd, p12.000 er jo strengt tatt til siste finish/polering av stålet. Kan jo være en ide hvis du har det travelt og ikke trenger hele ark.

www.arctic-fritid.no/produkt/friluftsliv/diverse-verktoy/knivslipere/slipeband/diverse-slipeband/work-sharp-p12000-ko-slipeanlegg/

Skrevet
Får ihvertfall slipebånd i p12.000. Har akkurat bestilt knivsliper og div.slipebånd, p12.000 er jo strengt tatt til siste finish/polering av stålet. Kan jo være en ide hvis du har det travelt og ikke trenger hele ark.

www.arctic-fritid.no/produkt/friluftsliv/diverse-verktoy/knivslipere/slipeband/diverse-slipeband/work-sharp-p12000-ko-slipeanlegg/

Dette skulle brukes til å slipe en fyllepenn da måtte det vist være superfint
Max Protect Certified Detailer / Bilpleie Entusiast 
Skrevet

Du handler det på ebay.

Jeg har 6000 / 8000 / 10000 og 12.000 korning.

De føles mere som skinn filler enn ett papir. Tåler utrolig mye.

Jeg broker dette masse siden jeg driver med modell bygging av skala biler som hobby. Når jeg slipper modellene mine med 12.000 grid som er lakket med 1 komp klarlakk så blir de speilblanke.

Part time detailer at

smedmoen.jpg 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår