Gå til innhold

Trenger en grei støvsuger

Recommended Posts

Skrevet

Hei

trenger en grei støvsuger for bilpleie. Bør kunne rense tepper osv. Ikke altfor dyr. 3500 maks kanskje. 

Noen anbefalinger?

Skrevet

Jeg er fornøyd med biltema våt/tørr støvsuger. Bruker den til bil og oppussing. Kunne vært lenger slange, men det er vel eneste jeg har å utsette på den... Og rimelig godt under budsjettet ditt også.

• Liker 1

2017 KIA Optima SW Plug-in

2017 Peugeot 5008 GTline

2015 Can Am Outlander Max

1998 Toyota Hiace 

Capone
Skrevet

Jeg har denne Fomaen og er veldig fornøyd så langt, bruker den med et møbelmunnstykke fra JA Handel og får tilnærmet rensemaskineffekt :) 

• Liker 1
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
‎25‎.‎08‎.‎2017 - 10.04, Rambraut skrev:

Jeg skal få tak i en slik nå i helga: http://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholding/klesvask-og-stell/stovsugere/grovstovsugere/grovstovsuger-230082/

Lav pris, god effekt. Forhåpentligvis god kvalitet også..

Har fått testet denne litt nå, veldig fornøyd. Føler den var verdt pengene, har i tillegg kjøpt et sett med lengre slange og flere munnstykker beregnet for bilvask, Karcher sitt eget sett.

1991 Toyota Celica GT-4 ST185

2014 Toyota Hilux X-Cab

2019 Mitsubishi Outlander PHEV S-Edition

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår